کودرین: تحریمات بر اقتصاد روسیه تائثیرات منفی بجا می گذارد

© Sputnik / Maxim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر الکسی کودرین رئیس کمیته ابتکار مدنی
الکسی کودرین رئیس کمیته ابتکار مدنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اثرات منفی تحریمات بر اقتصاد روسیه

تحریمات عمده تاً بر کار اقتصاد روسیه تائثیرات منفی بجا می گذارد و انها به علت کاهش محصول ناخالص ملی به اندازه 1.5% مبدل گشته اند. این مطلب را الکسی کودرین رئیس کمیته ابتکارات مدنی و وزیر مالیه اسبق روسیه اظهار داشته است.

او در عین حال این امر را مجاز میداند که در تولید محصولات جداگانه روسیه از نقطه نظر تعویض واردات موفقیت ها افزوده شده، اگرچه در رشته های دیگر، به عقیده او، این کار اصلاً صورت نمی گیرد.

کودرین به ژورنالیستان در جریان سومین گردهمایی سراسری مدنی روسیه در روز شنبه گفت: " من همیشه اظهار عقیده میکردم که تحریمات کار اقتصاد ما را بطور قابل ملاحظه پیچیده تر ساخته است. تقریباً به اندازه 1.5% محصول ناخالص ملی ما امروز از ان حد پائینتر قرار دارد که بدون تحریمات وجود داشته میتوانست. ان کمیت بی ارزش شدن پول که رخ داده، به اندازه نصف با نفت و نصف دیگر — با تحریمات مربوط می باشد. از همینرو تحریمات فعالاً، عمده تاً، بر اقتصاد ما تائثیرات منفی بجا می گذارد. در برخی رشته ها انها وجود داشته میتوانستند و خاصتاً سقوط ارزش پول ملی در نهایت امر به بسیاری رشته ها کمک کرده میتوانست، ولی تا به حال نتائیج یا وجود ندارند و یا بسیار ناچیز است.

او اظهار داشت که طبق ارزیابی حکومت، روسیه در تولید تسلیحات همین اکنون تعویض واردات تحقق بخشیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала