پوتین ادوغان را به افراطی ساختن ترکیه متهم نمود

© Sputnik / Alexei Druzhininپوتین
پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که پیلوت مقتول سو 24 به نشان ستاره قهرمان روسیه نایل میگردد

او تاکید کرد که رهبری ترکیه هدفمندانه سیاست مذهبی ساختن کشود شان را پیش میبرد. او اظهار داشت که راکت های دافع هوا اس-400 در پایگاه نظامی سوریه جابجا میگردد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که رهبر ترکیه هدفمندانه سیاست حمایت از مذهبی ساختن ترکیه را پیش میبرند. پرابلم ما تراژیدی سقوط طیاره سو نیست که دیروز با آن روبرو شدیم، بلکه عمیق تر از آن است. به شما اطمینان میدهم که نتنها ما، بلکه سراسر جهان این فراینده را ملاحظه می نماید که رهبری ترکیه در جریان چندین سال در سیاست داخلی از مذهبی ساختن کشور حمایت می نماید.

پوتین افزود: «ما هم از اسلام حمایت می نمایم و به حمایت خود ادامه میدهیم، اما بحث در ارتباط ترکیه حمایت از رادیکال ها است که خود به خود فضائی ناگوار را ایجاد می نماید که در قدم اول معلوم نمی شود»

 پوتین در جریان صحبت های خود تائید کرد که دستگاه های راکتی اس-300 به پایگاه نظامی روسیه در سوریه مستقر میگردد. بر علاوه از توصیه وزارت خارجه مبنی بر خودداری اتباع کشور از سفر به ترکیه حمایت نمود.

پوتین در اخیر اظهار داشت: «چه باید کرد در حالت که طیاره ما را سقوط میدهند و پیلوت ما را میکشند،- اتخاذ چنین تدابیر ضروروی است و وزارت خارجه خوب اقدام کرده و به اتنباع روسیه توصیه نموده است تا از سفر به ترکیه خود داری نمایند، زیرا خطرات زیاد وجود دارد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала