داعش ویدیوی تهدیدها علیه 60 کشور منتشر نموده است

© AFP 2023 / Tauseef MUSTAFAداعش
داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویدیوی تهدیدهای داعش علیه 60 کشور

گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) ویدیوی نو به زبان انگلیسی منتشر کرده که در ان انگلستان را به خاطر ان تهدید نموده که انکشور جز «ایتلاف شیطانی» می باشد. در این باره روزنامه Mirror خبر داده است.

طوریکه نشریه Gazeta.ru خبر داده، در نمادین 4 دقیقه یی تصاویر بیرق های 60 کشور نشان داده شده که ایتلاف ضد داعش را تشکیل داده اند.

هدف ویدیو ترساندن کشورهای می باشد که عضو ایتلاف اند.

در ویدیو گفته شده: " این ایتلاف شیطانی با ایران، ترکیه و روسیه وارد نبرد شده است. با شما کفار می پیوندند و علیه حقیقت مبارزه خواهند کرد. به هر اندازه که شما بیشتر باشید، به همان اندازه ایمان ما قوی تر خواهد شد. ما بیرق های شما را می شماریم. پیامبر ما گفته، زمانیکه انها 80 خواهند شد، شعله جنگ مشتعل خواهد شد و شما در تپه های مرگ خواهید سوخت".

ولی در بین انها تصاویر انهایی نیز وجود دارند که در نبرد با «دولت اسلامی» درگیر نیستند، مانند فنلند، سویدن، جاپان، اوکراین و مکسیکو.

در ویدیو همچنان خطاب به امریکا با فراخوان در باره اعتراف بر این امر که جنگ در افغانستان و عراق اردوی انها را تضعیف ساخته است، نیز وجود دارد.

در ویدیو گفته شده: " امریکا، تو میگویی که تو بهترین اردو در تاریخ داری. تو میتوانی نیروهای کثیرالتعداد و سلاح داشته باشی، ولی سربازان تو فاقد اراده و قاطعیت است، زخم های انها که در جنگ در افغانستان و عراق برداشته اند، التیام نیافته است".

گفته شده که چنین ویدیوها به زبان های روسی، ترکی و فرانسوی هم منتشر شده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала