مردم صربستان از پوتین اپشتیبانی میکنند

© AP Photo / Darko Vojinovicصربستان
صربستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهروندان صربستان نسبت الکساندر وچیچ نخست وزیر شان بیشتر به رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین اعتماد دارند

در نتیجه نظر سنجی  نشریه انترنتی صربستان  بنام (تصور جدید سیاسی صربستان) شهروندان صربستان  به رئیس جمهور روسیه  ولادیمیر پوتین  نسبت الکساندر وچیچ نخست وزیر شان بیشتر اعتماد دارند.

به ولادمیر پوتین را 36,1 فیصد پرسش شدگان  و به نخست وزیر وچیچ را 34,6 فیصد اتباع اعتبار دارند. از سیاستمداران خارجی,انگله مرکل  صدر اعظم آلمان با 7,3 فیصد رای دادند که در سطر دوم قرار گرفت, نخست وزیر  یونان  الکسس سپرس  و بارک اوباما  رئیس جمهور امریکا در سطر های آخر قرار گرفتند. 

 در پرسش که آیا شما از اتحاد صربستان با روسیه  پشتیبانی میکنید ؟  68,2  فیصد پرسش شدگان  پشتیبانی خود را اعلام کردند, 18,9 فیصد مخالف و 12,9 فیصد از جواب انکار نمودند.

در پرسشی که صربستان  از نگاه سیاسی  و اقتصادی  با کدام کشور باید اتحاد کند ؟ 35,7 فیصد پرسش شده گان روسیه را انتخاب کردند, جای دوم را بیطرفی با 34,7 فیصد ودر جای سوم با 21,1 فیصد    اتحادیه  اروپا را انتخاب کردند.

مدیر مسوول نشریه (تصور جدید سیاسی صربستان)جورجی وکادینوویچ به روزنامه  بلیتس بلگراد  اعلام کرد  که محبوبیت پوتین  بر اساس  درک  روسیه چون دوست سنتی و محافظ  صربستان  است.علاوه بر آن  شهروندان صربستان پوتین را  سیاستمدار  قاطع میدانند که توانایی حل پرابلم ها را داردد.

جامعه شناس نی وین سویتیچانین  ولادمیر  پوتین را شخص  خون سرد,متمرکز, و قاطع میداند.

پوتین با فرهمندی خود مردم را به خود جذب میکند, او از سبک خاص  زندگی برخوردار است….این همه  برای مردم خیلی جالب است  و بر آن ارتباط ندارد که آنها هواداران روسیه اند یا نه…

 از نقطه نظر روانشناسی  مرد ها خود را چون ولادمیر پوتین  جلوه میدهند زیرا که — زنها  چنین مرد ها را میپسندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала