وزارت دفاع تا پایان سال روان نخستین طیاره "روز قیامت" را دریافت می کند

© Photo / Kirill Naumenkoوزارت دفاع تا پایان سال روان نخستین طیاره "روز قیامت" را دریافت می کند
وزارت دفاع تا پایان سال روان نخستین طیاره روز قیامت را دریافت می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش روز سه شنبه شرکت "متحده ساخت ابزار دقیق" آزمایش های دولتی مجتمع هوایی نسل دوم مدیریت استراتژیک روسیه که بر اساس طیاره ایلیوشین 80 ساخته شده ، با موفقیت با پایان رسیده و این مجتمع تا پایان سال روان به وزارت دفاع روسیه تحویل داده خواهد شد.

علاوه بر روسیه، آمریکا نیز چنین مجتمع هوایی دارد و آن را " طیاره روز قیامت" نامگذاری کرده است. استفده از مجتمع هوایی مدیریت استراتژیک در شرایط استقرار ضربتی نیروهای مسلح ، نبودن تاسیسات فرماندهی در زمین و همچنین در صورت از کار افتادن مقر های اصلی فرماندهی و مراکز و خطوط ارتباطی در زمین در نظر گرفته شده است.

به گفته این شرکت، مجتمع هوایی دارای مشخصات منحصربفرد و بی نظیری است که امکان فرماندهی استراتژیک تمام انواع و رده های نیروی های مسلح را تامین می کند.

دوام زیاد، تحرک ، اطمینان، طراحی خوب و مصرف اندک انرژی از جمله مزایای نسل جدید این مجتمع هوایی می باشد.
در گزارش این شرکت همچنین آمده است، مجمتع هوایی مدیریت چنان طراحی شده که می تواند فرماندهی عالی نیروهای مسلح، گروه عملیاتی قوماندانعمومی نیروهای مسلح و متخصصان گروه های تخنیکی، مسئول کار تجهیزات خاص طیاره را بپذیرد. مشخصات تخنیکی این مجتمع قادر است تا نیروهای زمینی، دریایی، هوا ـ فضا و همچنین نیروهای راکتی استراتژیک از داخل آن انجام شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала