نخستین حمله راکتی زیر دریایی روسیه به مواضع داعش

© Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نخستین حمله راکتی زیر دریایی روسیه به مواضع داعش
نخستین حمله راکتی زیر دریایی روسیه به مواضع داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشتی زیر دریایی روسیه برای نخستین بار پس از آغاز عملیات ضد تروریستی " دولت اسلامی" مواضع داعش را در سوریه مورد هدف قرار داد.

براساس گزارش آژانس خبری"ریانووستی" سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور از شلیک راکت های بالدار زیردریایی " راستوف- نادانو" واقع در بحیره مدیترانه به مواضع داعش در سوریه خبر داد.

به گفته این منبع، وزارت دفاع فدراسیون روسیه ویدیوی این عملیات را منتشر کرده است که در آن راکت های بالدار "کالیبر" مواضع گروه تروریستی "دولت اسلامی" داعش را در خاک سوریه مورد هدف قرار میدهد. این راکت های گروهی بالدار از کشتی زیر دریایی " راستوف- نادانو" پرتاب شده است. در نتیجه این حملات کشتی زیر دریایی روسیه دو پایگاه عمده تروریست های داعش در شهر رقه منهدم گردید.

علاوه براین، وزارت دفاع روسیه ویدیو دیگری را از حملات گسترده قوای هوایی روسیه بر مواضع داعش در سوریه منتشر کرد. جنگنده های "ТУ-22М" پروازهای خود را از پایگاه هوایی در موزدوک و پایگاه هوایی "Hmeymim " انجام دادند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала