داعش کودکان و نوزادان مبتلا به سندروم داون را قتل عام می کند

© Photo / Video screenshotداعش کودکان و نوزادان مبتلا به سندروم داون را قتل عام می کند
داعش کودکان و نوزادان مبتلا به سندروم داون را قتل عام می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وبلاگ نویس "Mosul Eye" شهر موصل واقع در شمال عراق در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی "فیس بوک" نوشته است، گروه تروریستی "دولت اسلامی" داعش 38 نوازد مبتلا به سندروم داون را کشت.

به گفته نویسنده این وبلاگ، کشتار این نوزادان پس از صدور فتوای گروه تروریستی داعش در مورد "قتل تمام نوزادانی که با بیماریک ژنتیک سندروم داون یا نوع دیگری از ناهنجاری های مادرزادی مبتلا هستند" صورت گرفته است.

بر اساس اطلاعات موجود، کودکان و نوزادان مبتلا به سندروم داون توسط تروریست های داعش در عراق و سوریه به قتل می رسند.
این وبلاگ نویس همچنین اعلام کرد این پیام وحشتناک از جانب یک قاضی سعودیِ عضو گروه تروریستی داعش صادر شده است. عقیده شیطانی آنها برای قتل عام افراد معلول این است که کودکان مبتلا به سندروم داون، حاصل ازدواج جنگجویان خارجی با عراقی ها، سوری ها یا زنان آسیایی هستند. این گروه تاکنون 38 مورد تأیید شده قتل کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی و سندروم داون را گزارش داده اند. این کودکان و نوزادان با تزریق یا خفگی کشته شده اند.

نویسنده وبلاگ "چشم موصل" نوشته است، هدف ایجاد این وبلاگ، اطلاع رسانی به جهان، هر آنچه در هر دقیقه در موصل اتفاق می افتد، است.

تابستان سال گذشته، آژانس خبری رویترز گزارش داد «دولت اسلامی» فتوایی ختنه تمام دختران و زنان شهر موصل و مناطق اطراف را صادر کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала