ستردرستیز روسیه: سیاست نظامی ناتو نسبت به روسیه خصوصیت غیردوستانه دارد

© Sputnik / Vadim Savitsky /  مراجعه به بانک تصاویر والیری گیراسیموف لوی درستیز نیروهای مسلح روسیه
والیری گیراسیموف لوی درستیز نیروهای مسلح روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خصوصیت غیردوستانه سیاست نظامی ناتو نسبت به روسیه

پیمان اتلانتیک شمالی توسعه حضور نظامی خود را ادامه میدهد و تحرک فعالیت های خود را در اطراف سرحدات روسیه تقویت میکند. در این باره ستر جنرال والیری گیراسیموف لوی درستیز نیروهای مسلح روسیه خبر داد. او خاطرنشان ساخت که سیاست نظامی ناتو نسبت به روسیه خصوصیت غیردوستانه دارد و از همینرو باعث نگرانی میگردد.
به گفته ستر جنرال والیری گیراسیموف لوی درستیز نیروهای مسلح روسیه، ناتو حضور نظامی خود را در نزدیک سرحدات روسیه افزایش میدهد و سیاست غیردوستانه نسبت به روسیه عملی می سازد. گیراسمیوف در این باره در کنفرانس کوتاه مطبوعاتی با شرکت اتشه های نظامی مقیم روسیه اعلام داشت. در این باره خبرگزاری «ریا نووستی» خبر داد.
لوی درستیز نیروهای مسلح روسیه گفت: " سیاست نظامی ناتو که نسبت به روسیه خصوصیت غیردوستانه دارد، باعث نگرانی میگردد. پیمان فعالیت در باره توسعه حضور نظامی خود را ادامه میدهد و فعالیت نیروهای مسلح بلاک را در اطراف سرحدات روسیه تقویت میکند".
جنرال اشاره نمود که همین امر، به عقیده او، به افزایش پرابلم های برهم خوردن توازان ستراتیژیک نیروها منجر میگردد. اولتر از همه، این گسترش سیستم مدافعه ضدراکتی و طرح وسایل اصولاً جدید مبارزه مسلحانه، بشمول سلاح فوق العاده سریعتر از صورت می باشد. دوم اینکه — شرکای مناسبات بین المللی از وسایل اقتصادی، سیاسی و اطلاعاتی، روحیه اعتراضیه شهروندان، سازمان های تندرو و افراطی و کمپنی های خصوصی نظامی استفاده میکنند".
گیراسیموف وضع امور را چنین ترسیم نمود: " مجموع علل یادشده و همچنان تضادهای کهن بین الدولتی تهدید بروز منازعات نو و تشدید منازعات موجود را بوجود می اورد. با تاسف، با مرور سال ها تعداد انها کاهش نمی یابد، بلکه فقط افزایش می یابد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала