دیدن خبرنگاران خارجی از کشتی راکت بر "مسکوا" در پایگاه "حمیمیم" در سوریه

© Photo / Press service of the Ministry of Defence of the Russian Federationکشتی راکت بر "مسکوا"
کشتی راکت بر مسکوا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندگان رسانه های خارجی از کشتی راکت بر"مسکوا" ، در بحیره سیاه که در حال حاضر ، پایگاه هوایی "حمیمیم" و نواحی اجرای عملیات هوایی روسیه در سوریه را تحت پوشش دفاعی خود قرار داده است، دیدن به عمل آوردند.

ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه به همراه خبرنگاران Sky News، CNN ، "فرانس پرس"، آژانس خبری "شین هوا"و دیگر رسانه ها برای آشنایی با کار پایگاه هوایی "حمیمیم" وارد سوریه شدند. این هئیت خبرنگاران همراه با آقای کوناشنکوف به کشتی راکت بر روسیه سوار و به دریای آزاد رفته تا با کار آن از نزدیک آشنا گردند. جان سپارکس خبرنگار "Sky News " به خبرنگاران روس گفت: ما غذای ظهر را در رستورانت این کشی صرف کردیم. به گفته وی، من تحت تاثیر میزان شفافیت در این بازدید قرار گفته و حیرت زده شده ام".

بوریس آنزوف خبرنگار رسانه ای بلغاریا "مدیا موست" گفت:" آمدن به اینجا خوشبختی بزرگی برای ماست. کار با نظامیان روسی بسیار راحت تر از کار با غربی ها است. با نظامیان روسی می توان از صمیم قلب در مورد هر چیزی صحبت کرد". ژانگ هوی یه، خبرنگار "شین هوا"خاطرنشان ساخت:" به نظر من اس 300 امنیت در این منطقه را بطور شایسته تامین می کند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала