اعلام جنگ سایبری هکرهای آنونیموس علیه ترکیه

© Flickr / Mattia Notari - FotoAnonymous called the Vineland police officers' fatal attack on Philip White "absolute grotesque behavior."
Anonymous called the Vineland police officers' fatal attack on Philip White absolute grotesque behavior. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه بین المللی هکرهای "آنونیموس" ترکیه را به حمایت از گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی متهم کرده و علیه دولت ترکیه اعلام جنگ سایبری نمود.

براساس گزارش آژانس خبری" تاس" این گروه هکرهای "آنونیموس" با حمله به سرورهای ریشه ای ترکیه تاکنون 40 هزار سایت در سراسر این کشور را غیر فعال ساخته است. به گفته این منبع به نقل از سخنگوی "آنونیموس" " ترکیه از داعش حمایت می کند و نفت آنها را خریده شورشیان گروه تروریستی "دولت اسلامی" را در شفاخانه های خود تداوی می کند. به گفته وی، اگر رجب طیب اردوغان، رهبر ترکیه حمایت خود را از داعش همچنان ادامه دهد، برای ما غیر قابل قبول است و اگر حمایت خود را از داعش متوقف نسازد ما به سرورهای ریشه ای شما و بانک های شما حمله کرده و سایت های دولت شما را مسدود خواهیم کرد".

گروه هکرهای "آنونیموس" در سال 2003 تاسیس گردید و اعضای این گروه بطور منظم به سایت های دولت ها و نهاد های کشور های مختلف حمله می کنند.

پیش از این، این گروه با انتشار یک پیام ویدئویی در پاسخ به عملیات تروریستی در پاریس به داعش هشدار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала