صدور "فتوای 68" به داعش اجازه استفاده اعضای بدن زندانیان را میدهد

© Flickr / Global Panoramaداعش
داعش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز جمعه تاریخ 25 دسامبر آژانس خبری" رویتر" متن حکم دینی "فتوا" دولت اسلامی داعش در سوریه را منتشر کرد. طبق این فتوا، داعش اجازه دارد، اعضای بدن زندانیان را حتی اگر غیر مسلمان نیز باشند، برای نجات زندگی مسلمانان استفاده نمایند.

بر اساس اطلاعات موجود، نسخه الکترونیکی این فتوا توسط نیروهای خاص امریکا که از ماه می سال روان به منظور انجام عملیات در شرق سوریه مستقر گردیدند و دقیقا زمانیکه ابو سیاف (فتحی بین عون بن جلدی مراد التونسی) کشته و همسر وی بازداشت گردید، کشف و ضبط شد.

مجدداً قابل یاد آوری است، وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در هفته گذشته اعلام کرد، گروه تروریستی "دولت اسلامی" داعش تجارت غیر قانونی اعضای بدن انسان را نیز آغاز کرده است. ایلیا پاگاچیف رئیس دیپارتمنت بررسی تهدیدات جدید وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه با آژانس خبری" تاس" گفت: درآمد سالانه تجارت خارجی داعش دو میلیارد دالر می باشد که تقریبا 950 میلیون آن از قاچاق نفت، 200 میلیون از تجارت غلات،100 میلیون از تجارت سمنت، 20 میلیون دالر از تجارت پنبه بدست می آورد. علاوه براین، این گروه تروریستی، فسفات، سولفوریک و اسید فسفریک و همچنین اعضای بدن انسان را نیز به فروش می رساند.

در بین سندها کشف شده، علاوه بر "فتوای 68"، "فتوای 64" نیز می باشد که ا تاریخ 29 جنوری سال 2015 به شورشیان داعش اجازه میدهد، طبق این فتوا در چی زمانی می توانند به اسیران خود تجاوز کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала