سیاحین ایرانی روسیه را می پسندند

© Fotolia / yulenochekkکاخ کرملین مسکو
کاخ کرملین مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افزایش بازدیدهای سیاحتی توریستان ایرانی از روسیه

جریان سیاحین ایرانی به اساس نتائیج 9 ماه اول سال 2015 در هفت سال اخیر به حد بی سابقه رسیده است. طوریکه روس توریزم به نقل از معلومات اداره احصائیه روسیه خبر داده، مجموعاً 20.7 میلیون نفر از روسیه بازدید کرده که 8%، نسبت به عین دوران سال 2014، بیشتر می باشد.
در مقام اول در بین سیاحین که به روسیه به منظور سیاحت امده، چینایان قرار گرفته است. در مدت زمان متذکره از کشور 583.6 هزار نفر از جمهوری مردم چین دیدن کرده اند. همچنان در جمله سه کشور پیشتاز از نقطه نظر تعداد سیاحین، مانند سال 2014، جرمنی و امریکا (مطابقاً 319 و 153 هزار نفر) قرار گرفته اند. در جمله ده کشور همچنان ترکیه، اسرائیل، انگلستان، جمهوری کوریا، ایتالیا، اسپانیه و فرانسه شامل می باشند.
کارشناسان در عین حال به این نقطه توجه مبذول داشته که ساختار جریانات توریستی به روسیه پیوسته تغییر میکند. تعداد توریستان از کشورهای اسیایی، شرق نزدیک و امریکای لاتین افزایش یافته است.
در سال 2015 بیشترین رشد را به مقایسه عین مدت سال 2014 ایران نشان داده است که در جمله 20 کشور پیشتاز بین المللی نظر به ورود به روسیه شامل گردیده است. تعداد تریستان از ارجنتاین، چین، هانکانگ و کوریای جنووبی نیز افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала