پیشبینی اقتصادی سال 2016

© Fotolia / James Thewپیشبینی اقتصادی سال 2016
پیشبینی اقتصادی سال 2016 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعضی از پیشبینی ها ممکن درست باشد

هر سال کار شناسان Saxo Bank رویدادهای سال آینده را پیشبینی میکنند که بعضی از آنها خارج ار منطق عمومی میباشد، اما با آنهم یک تعداد از پیشبینی ها درست میباشد و حتماً صورت میگرد.

سر و صدا های مایوس کننده شدن اوپک، یا 100 دالر قیمت یک بیلر تیل

«در اوایل سال 2016 بازار نفت تحت فشار تولیدات بی حد زیاد میگردد که بذون شک با عث صادرات زیاد نفت ایران میشود و آن در قیمت تیل نیز تاثیر میگذارد.

سرمایه گزاران به فروش سهمیه های نفتی خود شروع میکنند. نرخ نفت خام اوپک تا سطح پائین سال 2009 کاهش میابد. کشور های اوپک در فکر کاهش تولید نفت می شوند که بلاخره با عث بلند رفتن نرخ نفت میگردد.

تقاضا با عث توسعه رشد میشود، به همین لحاظ باید توجه به کاهش تولید نفت کرد. باید گفت که خطرات جیوپلیتیک موجوده در شرق نزدیک نیز نرخ نفت را بالا میبرد. تا حد که نرخ بیلر نفت به 100 دالر میرسد، اما بعد از آن تا 70-50 دالر پائین میاید، که تا یک زمان زیاد به همین قیمت باقی خواهد ماند.

ال نینو با عث بلند رفتن نرخ نفت در جهان میگردد

طبق پیشبینی های متخصصین آب و هوا, سالهای 2015-2016 یکی از پرگرم ترین سالها در طول تاریخ خواهد بود که با عث سیلاب ها و سایر حوادت طبعی خواهد شد.

به اساس گزارشات سازمان ملل متحد، ال مینو در سال 2016 یک از قوی ترین در طول تاریخ میباشد که با عث کاهش رطوبت در نواحی جنوب شرق آسیا و خشک سالی در آسترلیا میگردد. این حوادت با عث کمبودی مواد غذائی در جهان میشود. در شرایط رشد اقتصاد جهانی، کاهش مواد غذائی با عث بوجود آمدن تورم پولی می گردد.

جمهوریت خواهان خارج از صحنه سیاسی می شوند

در سال 2016 حین انتخابات ، در داخل حزب جمهوریت خواهان هرج و مرج بوجود میاید که در دور دوم به بسیار مشکلات رئیس جمهور ضعیف دونالد ترامپ را انتخاب میکنند. دونالد یکجا با جمهوریت خواهان کاملاً شکست میخورند که بلاخره هیچ کاندید قوی هم در کانگرس و هم در ریاست جمهوری در محضر رای دهندگان قرار نمیگیرد.

در کانگرس امریکا جمهوریت خواهان سرنگون خواهد شد، زیرا انشعاب در صفوف حزب در جریان 4 سال آینده توسعه خواهد یافت که با عث پیروزی دموکرات ها بدون مبارزه میگرددخواهد شد.

فعلاً چنین روند در بین نسل های محتلف چون: جوانان با مزاج مختلف با تحصیلات عالی و بیکاران که عموماً به دموکرات ها رای میدهند، آهسته آهسته نفوذ خواهد کرد، زیرا از سیاست 8 سال اخیر امریکا بسیار خسته شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала