ولادیمیر پوتین: اگر کسی از موضع ما خوشش نمی آید، نیازی نیست ما را دشمن خطاب کند

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر President Vladimir Putin attends expanded meeting of Defence Ministry Board
President Vladimir Putin attends expanded meeting of Defence Ministry Board - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه با نیکولاس بلوم معاون مدیر مسئول روزنامه آلمانی" بیلد" در شهر سوچی دیدار کرد.

رئیس جمهور روسیه با این روزنامه نگاران آلمانی در مورد مسائل گسترده، از جمله مسائل مربوط به رابطه روسیه و کشورهای غربی 25 سال پس از پایان جنگ سرد صحبت کرد. آقای پوتین به پاسخ سوال این روزنامه نگاران گفت: با وجود سقوط دیوار برلین، سیاستمداران موفق بر غلبه تقسیم بندی اروپا نشدند.

رئیس جمهور روسیه معتقد است، 25 سال قبل دیوار برلین سقوط کرد، اما تقسیم بندی اروپا همچنان پا برجاست و این دیوارهای نامرئی به سادگی به شرق منتقل شدند و این باعث تهمتزنی متقابل، سوء تفاهم و بحران گردیده است.

رئیس جمهور پوتین تاکید کرد، دلیل اصلی گسترش ساختار ناتو به شرق می باشد. به گفته وی، با وجود اعتراضات بسیاری از سیاستمداران اروپایی دوره جنگ سرد همچنان گسترش یافت.
رئيس جمهور روسیه گفت: با وجود ظهور منافع مشترک کشورها در شرایط فعلی در صحنه جهانی، روسیه مواضع اصولی خود را تغییر نمیدهد.

به گفته آقای پوتین، ما تهدیدات مشترک داریم، ما همانطور که می خواستیم و امروز همچنان میخواهیم و به دنبال اتحاد تمام کشورها و اروپا و تمام جهان برای مبارزه با این تهدیدات هستیم. به گفته وی، ما نه تنها به دنبال مبارزه با تروریزم هستیم، بلکه حل بسیاری از مشکلات رایج، مثل مقابله با جرم و جنایت، قاچاق انسان،مبارزه برای حفاظت از محیط زیست و غیره می باشیم. آقای پوتین افزود: این بدان معنا نیست که در مورد هر مسائل باید توافق صورت بگیرد. اگر کسی از موضع ما خوشش نمی آید، نیازی نیست در هر زمان ما را دشمن خطاب کند. بهتر است، گاهی به انتقادها و تحدید نظریات که تا حدودی برای حل مشکلات مشترک توافق صورت می گیرد، گوش دهد و دقت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала