پوتین اتهامات مبنی بر اینکه روسیه در سوریه با داعش مبارزه نمی کند را رد کرد

© Sputnik / Aleksei Nikolskiyپوتین
پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه اتهامات مبنی بر اینکه قوای مسلح روسیه در سوریه با داعش مبارزه نمی کند، بلکه با شورشیان مسلح مبارزه می کند را رد کرد. رئیس جمهور روسیه گفت: تمام آنها دورغ می گویند.

شما ببینید، تمام ویدیوهایی که در این مورد ساخته شده است، دقیقا قبل از آن که پیلوتان ما حملات هوایی را بر مواضع تروریست ها در سوریه آغاز نمایند، می باشد. این ویدیوها کاملاً این موضوع را تایید می کند. اما منتقدان تلاش می کنند این را نادیده بگیرند.

ولادیمیر پوتین در مصاحبه ای با روزنامه "Bild " چاپ آلمان به پاسخ سوال خبرنگار در مورد اینکه آیا امکان دارد که شما پاسخ این اتهامات غرب علیه روسیه را که نیروهای مسلح روسیه در سوریه علیه داعش نه بلکه با شورشیان مسلح مبارزه می کند، دهید. آقای پوتین به اقدامات نیروهای نظامی امریکا در افغانستان اشاره کرد. پیلوتان امریکایی من فکر می کنم به طور اشتباهی شفاخانه "دکتران بدون مرز" را در کندوز مورد حملات قرار دادند. رسانه های غربی تلاش می کنند در این مورد سکوت اختیار کنند و هیچ در موردش صحبت نکنند تا فراموش گردد.

رئیس جمهور روسیه افزود: آنها نفس هایشان را در قفسه سینه حبس کرده و فقط چند بار آن هم بخاطریکه خارجی ها (دکتران بدون مرز) بودند، گفتند. چی کسی مراسم های عروسی که به خاک و خون مبدل گشت، به یاد دارد؟ بیش از صد نفر در آن کشته و زخمی شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала