بیش از 20 نفر در نتیجه ضربه هوایی ایتلاف عربی بر قرارگاه پولیس در صنعا کشته شدند

© REUTERS / Mohamed al-Sayaghiبمباردمان یمن
بمباردمان یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمله هوایی بر قرارگاه پولیس در صنعا

حد اقل 25 نفر در نتیجه ضربه هوایی ایتلاف تحت رهبری عربستان سعودی بر قرارگاه پولیس در صنعا، پایتخت یمن کشته شدند. در این باره در روز دوشنبه آژانس سینهوا به نقل از مقامات محلی خبر داده است.
طبق معلومات واصله، در نتیجه ضربه که نیروهای هوایی متحدین شب دوشنبه وارد اورده، ماموران ارگانهای امنیتی یمن کشته شدند. یک منبع در خدمات طبی تائید کرد که در نتیجه این حمله تعدادی، بشمول مردم ملکی زخمی شده که کمک های لازم طبی دریافت کرده اند. منبع آژانس ابراز هراس نمود که تعداد قربانیان شاید بطور قابل ملاحظه افزایش یابد، چون در زیر آوار هنوز مردم باقی مانده اند.
منبع خبر داد:" در حدود 30 نفر، بشمول پولیسان و مردم ملکی که خانه های شان در نزدیکی مستقیم عمارت اداره پولیس قرار داشتند، به شفاخانه ها منتقل شده اند".
منبع افزود، "تا هنوز ده ها کارمند پولیس در زیر آوار قرار دارند و نجات دهندگان سعی می ورزند جان اشخاص زنده مانده را در صورت امکان نجات دهند".
در اداره امنیت کشور به ژورنالیستان خبر دادند که در لحظه ضربه بر عمارت دو طبقه یی در آن 200 مامور پولیس قرار داشتند. حالا محل حادثه محاصره شده و دسترسی نمایندگان وسایل اطلاعات جمعی بر آن بصورت قطع ممنوع می باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала