نمایش فلم محمد رسول الله (ص) در مسکو

© AFP 2023 / Behrouz Mehriمجید مجیدی کارگردان فیلم » محمد»، ایران
مجید مجیدی کارگردان فیلم » محمد»، ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

بودیجه فلم تقریباً 50 میلیون دالر محاسبه می شود.

ششم ماه فبروری فلم « پیامبر محمد رسول الله (ص)»،  گرانترین فیلم  در تاریخ سینماتوگرافی ایران در مسکو نمایش میگردد.  این فلم در باره کودکی  پیغمبر محمد است که اولین بار  در ایران در تاریخ27 اوگست سال 2015 میلادی  به نمایش گذاشته شد.  این فیلم در باره  بخش اول تریلوژی «  زندگی پیغمبر محمد» است.

 بودیجه  فلم که 10 سال طول کشید حدود 50 میلیون دالر برآورد می شود. مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ و ساره بیات از جمله بازیگران این فیلم هستند. در ساختن آن  متخصصان دیگری از  سایر کشورها مانند  اوپراتور  ویتوریو ستورارو که  3 فلم  او جایزه اسکار را بدست آورده است،  روبرتو پرپینیانی  مسئول مونتاژ، اسکوت آندرسون  مدیر صحنه های ویژه و  دهها متخصص دیگر در  رشته سینما شرکت دارند. قبل از نمایش این فلم در مسکو، فلم محمد در بسیاری از کشورهای جهان نشان داده شد  و محبوبیت زیادی کسب کرد.

کیفیت عالی  این فلم کارت ویزیت  سینمای معاصر ایران است:  استفاده از تکنالوژی جدید نشانگر آن است که سینماتوگرافی ایران  می تواند در یک ردیف با  تولیدکنندگان  بزرگ فیلم جهان قرار بگیرد.  از اینرو  بسیاری از کارگردانان  در فکر آن هستند  که فلم بعدی  خود را همانا در ایران بسازند.

مجید مجیدی کارگردان این فلم  پس از پخش  فلم به سوالات حاضران در باره این فیلم پاسخ خواهد داد    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала