دسترسی تنها 0.03 فیصد جمیت کوریای شمالی به اینترنت

© SXCاینترنت
اینترنت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر خلاف تصور عموم اینترنت در کوریای شمالی وجود دارد و مردم نیز به آن دسترسی دارند، فقط مسئله اینجاست که دسترسی به اینترنت در این کشور مرموز با سایر کشورها بسیار متفاوت بوده و تنها دسترسی به تعدادی سایت خاص امکان پذیر است.

آژانس بازاریابی و تحقیقات " We Are Social " هر سال گزارشی در مورد آمار مربوط به شبکه های اجتماعی و دسترسی ساکنان کشورهای مختلف به اینترنت را منتشر می کند. طبق بررسی این مؤسسه، حدود 7200 نفر در کوریای شمالی به اینترنت دسترسی دارند و این رقم تنها حدود 0.3 فیصد کل جمعیت کشور می باشد. کاربران اینترنت در این کشور تنها به شبکه اجتماعی خاص خود کشور به نام Kvanmen، دسترسی دارند.

طبق گزارش مؤسسه " We Are Social " بالاترین فیصد دسترسی ساکنان کشورهای مختلف به اینترنت مربوط به کشور آیسلند می باشد. 98 فیصد جمیت این کشور به اینترنت دسترسی دارند و کشور برموادا در رده دوم و کشور ناروی در رده سوم قرار دارد و 97 فیصد جمعیت برمودا و 96 فیصد جمعیت ناروی به اینترنت دسترسی دارند.

طبق تحقیقات سال 2014 این موسسه ، 2،5 فیصد جمیت چاد، 2 فیصد نیجریا و 0.03 فیصد جمعیت کوریای شمالی به اینترنت دسترسی دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала