سارقین اصلی طبقه متوسط جامعه

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حوسی موحیکی رئیس جمهور قبلی اوراگوای
حوسی موحیکی رئیس جمهور قبلی اوراگوای - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیاست غرب با عث تحریک بحران اقتصادی، مالی و مهاجرت شده است

حوسی موحیکی رئیس جمهور قبلی اوراگوای، طی مصاحبه به کانال RT گفت: سیاست نادرست غرب با عث تحریک بحران اقتصادی، پناهندگی و مالی شده که مسوولیت عواقب آن به دوش مردم عادی می باشد.

او گفت: "به نطر من توسعه بی کنترول مفکوره نیولیبرالیزم  در جهان کپیتالیستی، که کور کورانه اعتماد به بازار را ایجاد نموده است، رقابت آزادی کامل  برای بازکنان خاص اقتصادی که با عث رقابت شدید مالی و تبدیل ساحه مالی به واقعت های مجازی گردیده و تمام جهان را احاطه نموده است، با عث بوجود آمدن باج گیران جهانی گردید که عواقب آن غیر قابل جبران دارد".

به گفته وی، سرقت بی شرمانه طبقه متوسط تاثیر بزرگ به میکانیزم مالی قدرت انتزاعی میگذارد.

او گفت: در اثر این ناعدالتی ها بیشتر از همه، قشر پائین طبقه متوسط جامعه متضرر میگردند. " اینها کسانی هستند که یا خانه خود را ازدست داده اند و یا  مجبور شدند قبل از اینکه به خانه شخصی خود به زندگی آغاز کنند، وارم طویل المدت بگیرند. به عباره دیگر دولت به حساب خود، بانک های آسیب دیده را نجات میدهد. توجه کنید که بانکر ها نه، بلکه بانک ها متضرر میگردد".

به نظر این سیاستمدار، رهبری کشور های غربی، غیر عاقلانه، خزانه جمع آوری شده قبل از بحران را تقسیم بندی می نماید.، و مسوولیت عواقب آنرا به دوش جامعه میگذارند.

موحیکا یادآور شد، زمانی که  اقتصاد رشد می نماید، بی عدالتی در جامعه نیز توسعه میابد. باید گفت که نصف ثروت جهان به دست بیشتر از 60 نفر قرار دارد. آنها مذهب جدید را بالای دیگران قبولانده اند که به اساس آن اگر ثروتمندان به دادن مالیات مجبور گردند، مرتکب گناه میشوند. به همین علت مساوات وجود ندارد. در جامعه، تیوری تقاضا تبلیغ میگردد که آزادی مردم را حذف و آنها را بد بخت می سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала