شرکت تانک های «T-90» روسی در نبرد اطراف حلب در سوریه

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر تانک - تی - 90 روسی
تانک - تی - 90 روسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت تانک های T -90روسی در نبردهای حلب

اردوی حکومتی سوریه در نبرد ها به خاطر آزادسازی شهر حلب برای نخستین بار از دهها تانک «T-90» که چند قبل از روسیه دریافت کرده، استفاده نموده است. این مطلب را سایت روسی Rambler news service (RNS) با استناد سایت های سوری گزارش داده است.
در ویدیوی منتشره در اینترنت دیده می شود که چگونه تانک ها شرایط را برای پیشروی قطعات تهاجمی اردوی سوریه آماده می کنند. با وجود اینکه برخی از تانک ها دارای وسایل لازم دفاعی برای مصوون ماندن در برای گلوله های ضد زره نیستند، با توجه به شکل ظاهری و تسلیحات آنها دیده میشود که تانک های روسی « T —90» می باشند.
طبق گزارش RNSبه حواله منابعی در وزارت دفاع روسیه، تانک های روسی «T-90» در اواخر سال 2015 به سوریه تحویل داده شده اند. سوریه این تانک ها را از جمله به خاطر داشتن وسایل دفاعی بهتر در مقایسه با تانک های مدرنیزه شده تی 72 انتخاب کرده است.
تانک های روسی «T-90» با تجهیزات "اشتورا ـ 1" مجهز شده که برای پارازیت پراگنی جهت خنثی کردن وسیله نشانه گیری راکت های ضد تانک در نظر گرفته شده است. تانک «T-90» همچنین دارای زره نسل سوم مقاوم در برابر شلیک گلوله های ضد زره М829А2 و DM43A1 است که تانک های "ام 1 آبرامز" و "لئوپارد 2" به آنها مجهز شده اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала