لندن بیش از یک ونیم هزار سرباز را به اردن جهت شرکت در بزرگترین مانورها از سال 2001 در شرق نزدیک روان میکند

© Photo / Mgimelfarbانگلستان
انگلستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعزام بیش از 1500 سرباز انگلیسی به اردن جهت شرکت در مانورهای نظامی

در حدود 1600 نظامی انگلیسی به اردن اعزام میشوند، تا در بزرگترین تمرینات نیروهای انگلیسی در شرق نزدیک طی 15 سال اخیر شرکت ورزند. در این باره روزنامه «دیلی تیلگراف» انگلیسی خبر داده است.
روزنامه «دیلی تیلگراف» انگلیسی به نقل از سخنان نماینده اردوی انگلستان خبر میدهد:"مانورهای همه ساله در انگلستان اردوی انگلیس را در شرایط دشوار قرار میدهد که در چارچوب انها (اردو) باید آمادگی جهت استقرار و تامین گروپ نظامی تا 30 هزار نفر نظامی در هر نقظه جهان تمرین کند".
به اردن مجموعاً بیش از 300 موتر و حد اقل 80 زرهپوش سبک نوع "کاوگر" و همچنان ماین پالان، کارشناسان عرصه لوژیستیکی، کشف و امور طبی اعزام خواهند شد.
تمرینات تحت عنوان Shamal Storm شامل پیاده شدن در محیط دشمن، راه اندازی شفاخانه نظامی — صحرایی و کار با سلاح کیمیاوی و بیولوژیکی خواهند بود. تمرینات در صحرای در جنوب — غرب اردن صورت خواهند گرفت.
روزنامه «دیلی تیلگراف» نظر منابع مستقل نظامی را نقل نموده که مطابق آن مانورهای Shamal Storm تمرین اساسی قبل از اعزام نیروهای زمینی جهت مبارزه با گروه تروریستی «دولت اسلامی» نمی باشد.
روزنامه به نقل از سخنان یک منبع می نویسد:"این تمرینات علیه داعش نمی باشند. در اصل این بیشتر از همه به آمادگی ما جهت پیوستن به امریکا در اوکراین می باشد، تا در سوریه".
منبه افزود:" این آن نیرو نیست که طوریکه شما انتظار دارید که وارد حلب میشود، تا کار باند جهادیون را یک طرف کند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала