دختر ارشد پوتین را نیروی خاص امریکا حفاظت میکند

© Sputnik / Grigoriy Sisoevرئیس جمهور ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معلومات راجع به دختر ولادیمیر پوتین

ظاهراً، آنچه که 16 سال قبل راز فوق العاده محرم بود — زندگی خانواده رئیس جمهور روسیه، — حالا به سطح می برآید. طبعاً، از برکت تحقیق ژورنالیستان که بدان معنی است که منابع صحبت ها آغاز کرده اند.
حالا خبرگزاری «سپوتنیک»، با استناد بر معلومات رسانه ها، ارایه معلومات راجع به مارییا — دختر ارشد ولادیمیر پوتین آغاز میکند.
در مسکو در پارک نووینسک، در مجاورت سفارت امریکا، عمارت چند طبقه یی قرار دارد که در سال 1934 به اساس نقشه انفرادی معمار لیونتوویچ ساخته شده بود. تا جنگ دوم جهانی در این عمارت مقامات عالی رهبری کمیساران مردمی شوروی جمهوری شوروی فدراتیفی سوسیالیستی روسیه و اعضای انجمن بولشویکان سابقه دار که بعداً تقریباً بطور کامل به امر ستالین تیرباران شده، زندگی میکردند. به جای آنها اقارب شخصیت های طراز اول، سپه سالاران مشهور شوروی، دانشمندان و پروفیسوران پوهنتون دولتی مسکو مسکن گزین میشدند. چهار سال قبل راه ورودی به دهلیز عمارت را بستند و در آنجا محافظین جابجا شدند. ورود فقط به اساس کارت هویت صورت می گیرد و عمارت را اداره فدرالی محافظین، وزارت داخله و نیروی خاص از سفارت امریکا محافظت میکنند.
به گفته باشندگان، رژیم خاص به اساس کارت های هویت را بعد از ظهور دختر جوان موطلایی که در جیپ با اشاره خاص و محافظان رفت و آمد میکند، وضع شد و تاریخ تولد دختر موطلایی کاملاً با مدارک مارییا دختر ارشد رئیس جمهور ولادیمیر پوتین مطابقت میکنند.
بعد از خصوصی سازی و پلانگذاری مجدد عده اتاق های مسکونی در عمارت در پارک نووینسک چهار اپارتمان دیگر افزوده شدند. در جمله باشندگان نو دختر جوان با قد متوسط شامل می باشد که محافظین در لباس ملکی او را «ماری ولادیمیروفنا» خطاب میکنند. نام فامیلی دختر موطلایی مرموز وارونتسووا است و او قبلاً در پوهنتون دلتی مسکو تحصیل میکرد. این جالب است که به اساس معلومات منابع، قبل از آنکه نام فامیلی وارونتسوا را کسب کند، محصل سابق پوهنتون دولتی مسکو اسناد با چهار نام فامیلی دیگر استفاده میکرد.
در سایت رسمی پوهنتون دولتی مسکو گفته شده که از سال 2006 تا 2011 در پوهنځی طبابت بنیادی واقعاً هم مارییا ولادیمیروفنا وارونتسووا تحصیل میکرد و هم صنفان سابق او در انتیرنیت ده ها تصویر که در اتاق های درسی و محافل محصلان عکاسی شده، منتشر ساخته اند. ولی محصلان اسبق یا از ملاقات با ژورنالیستان بصورت قطع امتناع ورزیدند و یا در بدل معلومات اختصاصی پول هنگفت مطالبه کردند.
فقط یک خانم جوان که حالا دورتر از روسیه زندگی میکند، تبصره کاملاً جالب نمود:"ابتدا در باره مارییا می گفتند که او دختر طراح محرم راکت ها می باشد. بعداً شایعات پخش شدند که او دختر کدام جنرال ثروتمند است". نظر به تصاویر در انتیرنیت، «دختر» جنرال راستی هم زندگی دختر کاملاً متمول پیش می برد: سفرهای زیادی در جهان انجام میدهد، در قایق های گرانبها سفر میکند و استادان خارجی استخدام میکند.
بطور مثال، در قایق بسیار بزرگ کلاس Aria ماشا در جمع دوستان دختر خود در بحیره مدیترانه سفر را با ورود به مونتی کارلو، ایتالیا، فرانسه و اسپانیه انجام میدهد. طبق معلومات از راجستر بحری، این قایق در سال 1998 در سان — لورینتسو ساخته شده و در سال 2011 بازسازی شده: 4 اتاق برای مهمانان وجود دارند و در بندر سورینتو ایتالیا یکجا با عمله ثبت شده و در یک هفته به مبلغ از 35 تا 45 هزار یوروی اجاره میشود.
در تصاویر دیگر منتشره در شبکه همان دختر موطلایی در بار بیر در شهر ماستریخت هالند در جشنواره لباسها دیده میشود. او به این مناسبت کلاه شپو و پیراهن بیورگرفروش اروپایی قرن 19 پوشیده و دوست پسر بچه او لباس از بیرق امریکا ساخته است. مارییا در جاپان که توسط مترجم از هالند همراهی میشد، دروس رسم الخط جاپانی و رقص ها فرا می گرفت. وقتیکه ژورنالیست با دوست دختر مارییا تماس گرفت، او صفحه خود را از انتیرنیت دور ساخت.
مارییا وارونتسووا نه تنها خوب، بلکه بسیار خوب درس میخواند: او پوهنتون دولتی مسکو را در سال 2011 با دیپلوم سرخ به پایه اکمال رساند. موضوع دیپلوم او:"اثرات رشدی و میتابولیستیکی هورمون ریکامبینات رشد هنگام معالجه اطفال با قد کوتاه ایدیوپاتیک" بود. بعداً دوره اسپیرانتوری خود را در مرکز علمی ایندوکرونولوژیکی وزارت صحت روسیه ادامه داد.
در ماه فبروری سال 2013 بازدید رسمی فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه از روسیه صورت گرفت که در جریان آن مجموعه اسناد راجع به همکاری امضا گردید. منجمله — «یادداشت تفاهم راجع به نیات پیشبرد تحقیقات وسیع در باره تثبیت مرض شکر در بین اهالی بین «مرکز علمی ایندوکرونولوژیکی» و کمپنی «سانوفی اوینتیس گروپ» امضا شد. سند را در حضور دو رئیس جمهور راهنمای علمی وارونتسووا اکادیمیسین دیدوف و رئیس عمومی وقت کمپنی «سانوفی اوینتیس گروپ» پاتریک اگانیان امضا کردند. بعداً، در چارچوب یادداشت تفاهم امضا شده، در چند منطقه روسیه معاینات وسیع جهت معلوم نمودن سطح هیموگلوبین قند خون مریضان انجام شدند.
کمپنی Sanofi در جمله پنج کارپوریشن بسیار بزرگ داروسازی در جهان شامل می باشد و از نقطه نظر داروهای خود مانند نوش — پا، فیستال و ماآلوکس شهرت دارد. در ولایت اورلوف در جنوب مسکو، این کمپنی کارخانه تولید انسولین اعمار کرده است. در سال های اخیر محصولات کمپنی از نظر خریداری ها در سکتور شفاخانه ها در بازار دارو در روسیه مقام اول کسب نموده است: مطابق گزارش نیمه اول سال 2015 عواید کمپنی را 18،2 میلیارد یورو تشکیل داده که از جمله 2،33 میلیارد مفاد خالص نشان داده شده است.
ادامه دارد….

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала