دختر پوتین با هالندی ازدواج کرده است

© Sputnik / Alexei Nikolskyرئیس جمهور ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معلومات در باره دختر ارشد رئیس جمهور ولادیمیر پوتین

رسانه های روسیه قبلاً نوشته بودند که مارییا دختر ارشد ولادیمیر پوتین با متشبث هالندی یوریت یوست فاآسین ازدواج نموده و نام فامیلی او را برگزیده است. فاآسین که در سال 2004 از پوهنتون در هالند فارغ شده و دیپلوم را در عرصه بیزنس ساختمانی دفاع کرده، به مسکو در تاریخ 15 اپریل سال 2006 «به منظور کار در کمپنی بزرگ «گازپروم» آمده بود — او در این باره در یکی از اسناد رسمی نوشته بود. او در گازپروم در سال 2007 در مقام «مدیر توسعه تشبثات» شروع بکار نمود. در این وقت او با مارییا پوتنیا آشنا بود: به احتمال زیاد، علت استخدام او به کار در گازپروم بنابر همین دلیل توضیح شده میتواند. اخرین وظیفه یوریت فاآسین که به ما معلوم است — معاون ریاست شورای مدیران کمپنی مشورتی «میف اودیت» می باشد.
به اساس معلومات کارمندان «میف اودیت»، هالندی در موتر جیپ با اشاره به همراهی محافظان اداره فدرالی حفاظت رفت و آمد میکند. راستی، حالا این موضوع را میتوان در زمان ماضی نوشت به خاطریکه تقریباً شش ماه قبل نام فاآسین از سایت «میف اودیت» حذف شده است. باید گفت که تقریباً از همان وقت همسایگان خانه در جوار سفارت امریکا مارییا را نه دیده اند.

در زندگی او، از قرار ویدیوی که در سایت منتشر شده، حوادث مهم رخ داده: او دختر تولد کرده و مارییا فاآسین درجه نامزد دوکتورای علوم طبی کسب کرده است. در ماه دسمبر سال 2014 در کنفرانس «طبابت و کیفیت 2014» مارییا کار علمی «تجربه المان در سازماندهی کمک اندوکرونولوژیکی به اطفال» ارایه کرد. او به کار در مرکز علمی اندوکرونولوژیکی وزارت صحت روسیه ادامه میدهد. با تاسف، بعد از پیوستن کریمیا به روسیه و حوادث در دنبس جانب المان همکاری با مرکز علمی اندوکرونولوژیکی را شدیداً کاهش داد.

محترمه فاآسین، برعلاوه تربیه دختر و کار در مرکز علمی اندوکرونولوژیکی وزارت صحت روسیه، بصورت فعالانه در پروژه های خیریه شرکت می ورزد: او به اطفال مبتلا به امراض سیستم اندوکرونولوژیکی کمک میکند. او برعلاوه این در کلوپ محصلان پوهنتون دولتی مسکو موسوم به «دوکتور آینده» لکچرها می دهد. باید گفت که به محصلان عکاسی وی توسط تیلفون اجازه نمی دهد.

اگر بر انتیرنیت باور کرد، مارییا وارونتسووا — فاآسین حلقه بسیار وسیع و متنوع اشنایان دارد که بیانگر انست که نه خود مارییا و نه دوستان او به تبلیغات دولتی راجع به «اروپای همجنس بازان»، «فاشیستان اوکراینی» و دشمنان از ناتو گوش نمی کنند.
مارییا ولادیمیروفنا فلم های «ماتریتسه»، «دیونا»، شوکولاد» و ملاقات ها با نویسندگان محبوب مانند گیرمن هیس، هولدوس هاکسلی و ارتور گولدین نویسنده «خاطرات نابغه» دوست دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала