وسیله نقلیه "Sherp" ساخت روسیه مورد تحسین غرب قرار گرفت

© Photo / SHERPوسیله نقلیه "Sherp" ساخت روسیه مورد تحسین غرب قرار گرفت
وسیله نقلیه Sherp ساخت روسیه مورد تحسین غرب قرار گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تماشا و هزاران لایک ویدیوی موتر "Sherp" در صفحه اجتماعی "فیس بوک" الکسی گاراگاشیان و سرگئی ساموخوالوو مخترعین این موتر را شگفت زده کرد. مخترعین شارپ از اخرین اختراع خود فیلم گرفته و در صفحه شخصی خود در فیس بوک به نمایش گذاشتند . اختراع این دو فرد در "YouTube " و در سایت "Top Gear " و بسیاری از سایت های دیگر تکنولوژی و وسایل نقلیه بازتاب یافت.

کمپنی "Sherp" در سال 2012 تاسیس و در سال 2015 تولیدات خود را آغاز و پس از یک سال به محبوبیت خاصی دست پیدا کرد. به گفته گاراگاشیان و ساموخوالوو چرخ های بزرگ به ارتفاع 6،2 متر این وسیله یکی از ویژه گی های آن و کلید اصلی موفقیت آن در جهان می باشد. به گفته آنها چرخ های غول پیکر، این وسیله نقلیه یک و نیم متر با ماشین مدل V1505-T با قدرت 44،3 اسب بخار را به حرکت می آورد. با این حال، همین قدرت برای حرکت این موتر کافی است. گیربکس دستی پنج سرعته اجازه می دهد تا سرعت 45 کیلومتر در ساعت در خشکه و 6 کیلومتر در ساعت در آب حرکت کند.

در حال حاضر این وسیله نقلیه تنها در روسیه به فروش می رسد. اما سفارشات زیادی از خارج از کشور دریافت کرده اند. قمیت این "Sherp" حدود 50 هزار دالر می باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала