بحریه بحیره سیاه به زودی توانایی نابودسازی تا 200 هدف با یک ضربه راکت «کالیبر» خواهد داشت

© Sputnik / Max Vetrov /  مراجعه به بانک تصاویر Zwei kleine Raketenschiffe der neuen Generation mit Kalibr-Raketen
Zwei kleine Raketenschiffe der neuen Generation mit Kalibr-Raketen - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارسال تسلیحات نو و عصری به بحریه بحیره سیاه روسیه

به بحریه بحیره سیاه روسیه جدیدترین کشتی های کوچک راکتی، قایق های مودلی، تحت البحری ها و فریگات ها که همه آنها با راکت های بالدار «کالیبر» تجهیز شده، ارسال میشوند. در این باره در روز سه شنبه یک منبع در قرارگاه عمومی نیروهای بحری روسیه خبر داد.
منبع آژانس تدقیق ساخت:" اگر پلان های ارسال جدیدترین کشتی ها به بحریه بحیره سیاه روسیه اجرا گردند، بحریه بحیره سیاه توانایی نابودسازی تا 200 هدف دشمن بالقوه با یک ضربه راکت «کالیبر» خواهد داشت.
او یاداوری نمود که در این روزها جدیدترین کشتی کوچک راکتی موسوم به «زیلینی دول» برای اولین بار برای کشتی های این سلسله به خدمت محاربوی در ترکیب در ترکیب قطعه دایمی نیروهای بحری سوریه در بحیره مدیترانه در نزدیک سواحل سوریه گماشته شد.
موصوف گفت:"قبلاً سه کشتی از این سلسله از جمله ترکیب بحریه بحیره کسپین دو بار با راکت های «کالیبر — ان ک» بر اهداف گروه تروریستی «دولت اسلامی» در سوریه ضربات وارد ساخته بودند".
منبع آژانس گفت:"حالا در ترکیب محاربوی بحریه بحیره سیاه دو کشتی کوچک راکتی پروژه 21631 وجود دارند و در پلان ها حد اقل 4 کشتی دیگر شامل اند که این — 48 راکت «کالیبر — ان ک» در یک ضربه می باشند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала