موعظه و راهنمایی پاپ واتیکان از طریق شبکه های اجتماعی

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Social networks
Social networks - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش منابع خبری، پاپ روم فرانسیسک طرحی را با فرمت جدید از طریق شبکه های اجتماعی از جمله از طریق واتس آپ در نظر دارد. سخنان پاپ از طریق فیسبوک و توویتر و یوتوپ نیز انتشار می یابد.

سازماندهان این طرح، کاربران شبکه واتس آپ از خود فعالیت زیاد نشان دادند و وعده دادند سخنان پاپ را انتشار دهند. کاربران محبوب نه تنها از سخنان پاپ فرانسیس، بلکه از نمایندگان دیگر کلیسای کاتولیک روم استفاده می کنند، طوری که پست اسقف کلودیو مانیاگو که در شبکه گذاشته شده، بیش از ده هزار بیننده در 12 ساعت داشته است.

کشیش کارکو ساناویو هماهنگ کننده این طرح اظهار نمود، این فرمت جدید موعظه و راهنمایی نسل بزرگسال است که همیشه نسل را مصروف می کند.

سنیور ساناویو علاوه نمود، از افرادی که این خطبه ها و موعظه ها را دریافت می کنند، می خواهیم که با دوستان خود در شبکه های اجتماعی شریک بسازند.

این سایت کار خود را از تاریخ 11 فبروری در زمان خطبه های عمومی پاپ روم آغاز نمود. اجرای پروژه سایت www.unattimodipace.it توسط شخص پاپ توسط یک پلانشیت کمپیوتر صورت گرفت.

این پروژه یکی از ابتکارات کلیسای کاتولیک به مناسبت جشن رحمت می باشد. علاوه بر خطبه ها و موعظه ها در شبکه های اجتماعی قرار است برخی (تصاویر متحرک) موضوعات دینی در این سایت انتشار یابد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала