شاگردان ایتالوی میخواهند جزیره خریداری کنند

© Fotolia / fabiomaxНациональный флаг Италии в Риме
Национальный флаг Италии в Риме - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاگردان ایتالوی میخواهند در جزیره نزدیک ساردینی «جنت برای جوانان» بسازند که در آن هیچگونه هوتل ها، جنگل های سنگی و دیوارها وجود نخواهند داشت.

شاگردان یکی از مکاتب شهر موسو در ولایت پیمونت در ایتالیا میخواهند سه میلیون یورو جمع آوری کنند، تا جزیره بودیلی را در نزدیک سادینی که بنام «جزیره گلابی» نسبت رنگ ریگ غیرمعمولی آن نامیده میشود، خریداری کنند. شاگردان میخواهند بودیلی را به «جزیره جوانان» مبدل سازند که به ثروت همگانی مبدل خواهد گشت. برای جمع آوری مبلغ لازم باید هر شاگرد در ایتالیا 50 یوروسنت اعانه دهد. شاگردان سعی میکنند توجه شاگردان کشورهای دیگر که به بحیره مدیترانه راه دارند، نیز جلب نمایند.
جزیره بودیلی را سرمایه دار زیلاند جدید خریاداری کرده بود که بعداً از خریداری آن امتناع ورزید و جزیره را به زودی دوباره به معرض فروش قرار خواهند داد. در این باره معلم که شماره تازه روزنامه La Stampa را به صنف با خود آورده بود، به شاگردان معلومات داد. شاگردان گفتند که آنها از عهده این کار برآمده میتوانند. شخص معلم معتقد است که این پروژه بسیار عظمت طالبانه است، ولی میتواند به درس خوب برای نسل جوان مبدل گردد که خواهند دانست که با پیگیری میتوان بر هر هدف دست یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала