کاخ سفید تهاجم بر داعش را در انتیرنیت تحرک می بخشد

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaقصر سفید
قصر سفید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره امریکا قصد دارد تهاجم بر گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) را در انتیرنیت تحرک بخشد و به این منظور مساعدت بزرگترین کمپنی ها در مبارزه با افراطیون از طریق شبکه های اجتماعی درخواست نموده است. در این باره تلویزیون CNN خبر داده است.

طبق معلومات تلویزیون، در روز چهارشنبه به این منظور به ملاقات در وزارت عدلیه امریکا روسای Apple، Twitter، Snapchat، Facebook، MTV و Buzzfeed دعوت شده بودند. نیکولاس راسموسین رئیس مرکز ملی ضد تروریستی به آنها راجع به شرایط اداره در باره مبارزه با داعش در شبکه های اجتماعی معلومات داد.
به اساس معلومات تلویزیون CNN، در ملاقات مجموعاً نمایندگان در حدود 50 کمپنی و همچنان یک عده ساختارهای حکومتی، بشمول وزارت عدلیه و وزارت خارجه، شورای امنیت ملی مربوط به قصر سفید و همچنان سفارت خانه انگلستان در امریکا شرکت ورزیده بودند.
طبق اطلاعیه، هنگام ملاقات روسای کمپنی ها در باره تخنالوژی های مورد استفاده داعش جهت پخش اطلاعات و همچنان طرح پلان ها در باره مقابله با تبلیغات تروریستی از طریق پخش«اطلاعیه های خوشبینانه» مطلع ساخته شدند.
در عین حال خاطرنشان گردیده که اداره امریکا اقدامات نو در باره تحرک بخشیدن فعالیت ها در این جهت اتخاذ نموده است. منجمله، یاداوری شده که در هفته گذشته جان کری وزیر خارجه امریکا به لاس انجلس برای بحث در باره مسایل مختلف مربوط به مبارزه با داعش با روسای ستدیوهای مختلف سفر نموده بود و در ماه جنوری "اعضای اداره از دره سیلیکانی برای آن بازدید نموده بودند، تا به ایجاد موانع جهت استفاده از شبکه های مشهور اجتماعی هنگام جلب و جذب تروریستان مساعدت نمایند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала