حمله شورشیان مسلح "جبهه النصره" به منازل مسکونی در حلب

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر حمله شورشیان مسلح "جبهه النصره" به منازل مسکونی در حلب
حمله شورشیان مسلح جبهه النصره به منازل مسکونی در حلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش آژانس خبری ریانووستی" به نقل قوماندان نیروهای مردمی سوریه، ستیزه جویان گروه تروریستی" جبهه النصره" منطقه مسکونی کرد نشین شهر حلب را مورد حملات راکتی قرار داده و به تعدادی از پوسته های تلاشی ارتش سوریه و نیروهای مردمی حمله کردند.

به گفته این منبع، اعضای گروه تروریستی" جبهه النصره" مناطق کرد نشین "المشرق، اشرفیا، الزهرا و شیخ مقصود را مورد حملات راکتی قرار دادند. درگیری در جاده بنی زید چندین ساعات ادامه داشت. شورشیان مسلح این گروه تروریستی از مناطق الزهرا و شیخ مقصود به پوسته های تلاشی ارتش سوریه حمله و سپس به مواضع ما(نیروهای مردمی) حمله کردند. تعداد تروریستان کم بود و مقاومت ما شدید و بالاخره تروریست ها عقب نشینی کردند.

این منبع می افزاید، خوشبختانه کسی در این حملات راکتی کشته نشده و تنها چند نفر به طور سطحی زخمی شده و به شفاخانه انتقال یافتند.

صبح امروز بازهم درگیری بین نیروهای مردمی سوریه و شورشیان مسلح در کوارتال شیخ مقصود آغاز گردید. به گفته مخاطب آژانس خبری "ریانووستی" شورشیان مسلح هرج و مرج راه می اندازند و تلاشی برای حمله ندارند.

رهبر نیروهای مردمی سوریه تاکید می کند، از آغاز برقراری آتش بس در شهر حلب شورشیان وابسته به گروه "جبهه النصره" فعالیت هایشان را افزایش داده و برقراری آتش را مراعات نمی کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала