بن لادن: به اوباما برای نجات بشر کمک کنید

© AP Photo / Mazhar Ali KhanOsama bin Laden
Osama bin Laden - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بن لادن رهبر پیشین "القاعده" از امریکایی ها درخواست کمک به اوباما برای نجات بشر کرده بود.

ژانس خبری" رویتر" با استناد به انتشار سندهای مربوط به اسامه بن لادن رهبر پیشین القاعده که در طول عملیات نابودی اش در ابیت آباد پاکستان به دست نیروهای خاص امریکا افتاد گزارش داد، اسامه بن لادن رهبر پیشین گروه تروریستی "القاعده" در یکی نامه هایش از اتباع امریکا خواسته تا به باراک اوباما رئیس جمهور امریکا برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و نجات بشر کمک نمایند. این نامه امضا نشده است، اما شواهد غیر مستقم نشان میدهد که رهبر پیشین القاعده این نامه را اندکی پس از آغاز دور اول ریاست جمهور اوباما در سال 2009 نوشته است.

بن لادن در این نامه خود لابی گرهای اقتصادی را مسئول بحران مالی سال 2008 و آغاز جنگ در عراق و افغانستان دانسته و آنها را محکوم کرده است.

وی ابتاع کشور امریکا را به آغاز یک " انقلاب بزرگ برای آزادی" و نجات اوباما از نفوذ لابی ها دعوت کرده است. تروریست شماره یک جهان در این نامه خود نوشته، تنها چنین حرکتی اجازه می دهد تا رئیس جمهور امریکا یک گام منطقی برای نجات انسان از شر گازهای مضر بردارد.

رهبر پیشین القاعده در نامه دیگری خطاب به یکی از دستیاران نزدیک اش دستور سازماندهی یک کمپین رسانه ای در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در دهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر داده است. بن لادن اشاره کرده به جای "مبارزه با اسلام" برای بهتر شدن جهان با تغییرات آب و هوا مبارزه کنید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала