ترکمنان سوریه نسبت قتل پیلوت روسی متاسف اند و منتظر کمک از جانب روسیه می باشند

© AP Photo / Pavel Golovkinآتش بس در سوریه
آتش بس در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اظهار تاسف ترکمنان سوریه نسبت قتل پیلوت روسی

ترکمنان سوریه نسبت قتل پیلوت روسی در سرزمین شان متاسف اند و به کمک از جانب روسیه به حمایت از صلح و همچنان مبارزه با تروریزم و تجاوز ترکیه امیدوار می باشند. در این باره مصطفی کافی رئیس اداره محله مسکونی ال عیسایی خبر داد.
در محله مسکونی که در فاصله 20 کیلومتری سرحد با ترکیه قرار دارد، 5 تن کمک بشری روسیه — سوریه انتقال داده شده و همچنان مرکز صحی گشوده شده است.
کافی گفت:"من از فدراسیون روسیه به خاطر این کمک که به ما میکند و حقیقت که به تمام جهان ارایه میکند، سپاسگذارم. ما همیشه زندگی آرام و بی جنجال داشتیم و در مناسبات حسن همجواری با همه ملل اطراف ما به سر می بردیم. ما همه ترکمنان هستیم، ولی ما مردم سوریه می باشیم و میخواهیم در آینده نیز در صلح و تفاهم به سر بریم. ما با تجاوز ایردوغان مخالفیم و نمی خواهیم به او کمک کنیم، او شخص بسیار بد است".
او همچنان نسبت قتل پیلوت روسی مراتب همدردی خود را ابراز داشت و افزود که خدمت روسیه که از نیروهای حکومتی سوریه حمایت میکند، در حفظ صلح در محلات مسکونی ترکمنان بسیار بزرگ است.
رئیس اداره محلی گفت:"سرزمین ما به سرزمین مقدس مبدل میگردد، به خاطریکه حماسه یکی از پیلوتان روسی را که از سرزمین ما دفاع میکرد و به دست جانب ترکیه کشته شد، قبول کرده است. ما مراتب همدردی خود را با روسیه ابراز میداریم و از این متاسفیم که خون او در سرزمین ما ریخته شد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала