تولد دوگانگی های ویتنامی از دو پدر

© Fotolia / Ruslan Iefremovتولد دوگانگی های ویتنامی از دو پدر
تولد دوگانگی های ویتنامی از دو پدر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تولد دوگانگی ها در ویتنام همه را شوکه کرد. دوگانگی ها از یک مادر و دو پدر تولد شدند. این اتفاق ممکن است برای یک گربه وحشی رخ دهد، اما برای انسان بسیار نادر است.

طبق گزارش آژانس خبری" ریانووستی" این دوگانگی ها حدود 2 سال قبل تولد شدند اما هیچ شباهتی به یکدیگر نداشتند و همین باعث شک و تردید نه تنها پدر بلکه مادر آنها شد.

بالاخره این شک و تردید پدر این دوگانگی ها را مجبور به دادن آزمایش ژنتیک کرد. نتیجه آزمایش دی ان آی این دوگانگی چیز دیگر را نشان داد. نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نشان می‌دهد که تنها یکی از این دو کودک ریخته ژنتیکی او را دارد اما هر دو دختر ریخته ژنتیکی مادر را دارا هستند. یعنی نطفه یکی ها از این دوگانگی ها دقیقا پس از 2 شبانه روز پس از بسته شدن نطفه اولی بسته شده است. ظاهرا این خبر تاثیر چندانی بر این خانوادگی ویتنامی نگذاشته، چرا که مادر این کودکان حاضر به اشتراک در برنامه مطالعه پدیده نادر در مرکز ژننتیکی و تکنولوژی در هانوی شد. با این حال، یکی از شرایط اصلی مادر این دوگانگی ها عدم افشای مشخصات و محل زندگی اش بود. دانشمندان تلاش می کنند که چیزی باعث این اتفاق منحصر به فرد که ساختار آن رحم یک زن که بیشتر مانند یک نخود به نظر می رسد و در نتیجه می تواند اسپرم مردان مختلفی را در خود ذخیره کند، می شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала