تویتر حسابات کاربری فعالین Anonymous را که با داعش مبارزه میکند، مسدود ساخته است

© Flickr / Mattia Notari - Fotoگروپ هاکری Anonymous
گروپ هاکری Anonymous - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسدودساختن حسابات کاربری فعالین Anonymous توسط Twitter

شبکه اجتماعی Twitter در حدود 125 هزار حساب کاربری، مربوط به گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) را مسدود ساخته است. ولی فعالین گروپ هاکری Anonymous که بر ضد اسلامگرایان در شبکه های اجتماعی مبارزه میکنند، میگویند که حسابات کاربری آنها را نیز دور ساخته اند. تلویزیون  RT با یکی از نمایندگان گروپ صحبت نموده است.

او گفت:"طی دو ماه اخیر ده ها حساب کاربری ما را نیز منجمد ساخته اند. بطور مثال، حساب کاربری مرا بدون هرگونه هشدار مسدود ساخته و من از Twitter هیچگونه نامه الکترونی دریافت نکرده ام. من تقریباً بعد از دو ساعت دوباره توانستم به حساب کاربری خود وارد شوم. ولی 15 حساب کاربری دیگر نیز مسدود شده اند. برخی ها در این باره نامه ها دریافت کرده که آنها نسبت نقض قواعد سرویس حذف شده و دیگران هیچگونه توضیحات دریافت نکرده اند. بسیاری حسابات کاربری همچنان احیا نشده اند".

تلویزیون RT از Twitter خواهش نموده تا در زمینه تبصره نماید.

ایئین پلانکیت آمر بخش روابط اجتماعی شبکه گفت:"ما بکاربرد Twitter را برای تبلیغ تروریزم محکوم میکنیم. در قواعد استفاده به وضاحت گفته شده که چنین اعمال و هرگونه تهدیدهای خشونت در سرویس ما ممنوع است".

هاکران Anonymous به دور کردن ده ها حسابات کاربری مربوط به گروه تروریستی داعش در شبکه های اجتماعی مساعدت کرده اند. هاکران این گروپ قبلاً به تروریستان اعلان جنگ داده بودند.

هاکران آنگاه اعلام داشته بودند:"گروپ Anonymous قصد پیگرد گروه «دولت اسلامی» در سراسر جهان دارد. شما طفیلی های می باشید که مردم بی گناه را می کشید. شما پنهان شده نمی توانید، ما شما را پیدا میکنیم. برای تهاجم وسیع Anonymous آماده شوید. حملات بی شمار سایبیری در انتظار شما می باشند. مواظب باشید – جنگ آغاز شده است".

یکی از فعالین گروپ که تلویزیون RT با او صحبت کرده، میگوید که از برکت مساعی آنها تروریستان در شبکه با شکست مواجه شده اند.

او ضمن تبصره گفت:"هزارن حساب کاربری حذف میشوند. قبلاً آنها به سرعت دوباره احیاء میشدند، ولی حالا برای همیش از بین برده میشوند. ما توانستیم مانع تروریستان شویم. تعداد مشترکین آنها کاهش یافته است. فکر میکنم که آنها کنترول بر اوضاع را از دست میدهند. آنها فعالیت خود را در انتیرنیت کاهش داده اند. ما علیه تروریستان در Twitter جنگ پیش می بریم. هدف ما نابودسازی تصاویر و مواد دیگر داعش می باشد که به خشونت دعوت میکنند، تا اطفال آنها را نه بینند".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала