شخصیت واقعی رئیس جمهور روسیه

© REUTERS / Kayhan Ozer/PoolU.S. President Barack Obama (R) chats with Russia's President Vladimir Putin
U.S. President Barack Obama (R) chats with Russia's President Vladimir Putin - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوباما: پوتین یک شخصیت کامل و صادقی است، اما ظرافت های خود را دارد.

شماره اپریل مجله آتلانتیک که عکس باراک اوباما رئیس جمهور امریکا بر روی جلدش می باشد، و مقاله اصلی آن به "دکترین اوباما" اختصاص داده شده است. جفری گلدبرگ روزنامه نگار مجله "اتلانتیک" در مورد رئیس جمهور امریکا بررسی و با وی مصاحبه ای انجام داده است. این روزنامه نگار مجله اتلانتیک به طور خاص دریافته است که اوباما کلاً در مورد رئیس جمهور روسیه چی فکر می کند. به گفته گلدبرگ، قبلا تصور می کردم، باراک اوباما پوتین را یک آدم زشت و بی رحمانه ای میداند، اما پاسخ رئیس جمهور امریکا مرا شگفت زده کرد. اوباما در پاسخ سوال گلدبرگ گفت: پوتین در تمام جلسات با ما رک و صادق می باشد و تمام جلسات ما با وی بسیار رضایت بخش است و او هیچ وقت مرا دو ساعت معطل نکرده است.

به گفته رئیس جمهور امریکا، آقای پوتین واقعا علاقمند توسعه همکاری با واشنگتن بیش از انچه امریکایی ها در مورد آن فکر می کنند، است.

طبق گزارش این مجله به نقل از اوباما، رئیس جمهور روسیه علاقمند علاقمندی همکاران ما می باشد. وی معتقد است، روسیه در حال حاضر موضع سخت تری را در سوریه نسبت به اوکراین قبل از جنگ دارد. با توجه به گفته های رئیس جمهور امریکا، وی اساس ماهیت قدرت در روابط بین المللی را درک نمی کند. « قدرت واقعی — زمانی می توان مشاهد که از خشونت جلوگیری کرد». رئیس جمهور امریکا گفت: روسیه بسیار قدرتمندتر از زمانی که اوکراین مستقل به نظر می رسید ولی در آن دزد به اوج خود رسید بود، می باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала