تهدید حبس حضرت محمد "ص" در مصر

احمد الزند
احمد الزند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هر کسی که از قانون مصر سرکشی کند، حتی اگر او محمد "ص" پیغمبر خدا هم باشد، زندانی میگردد.

  برکناری وزیر عدلیه مصر به جرم تهدید حبس نمودن پیامبر محمد "ص"

 The Daily Mail خبر داده است که روز دوشنبه 14 مارچ سال جاری، شریف اسماعیل صدراعظم مصر، احمد الزند وزیر عدلیه مصر را بنا بر تهدید زندانی نمودن پیامبرمحمد، از مقام اش برکنار نمو

این سروصدا وقتی بلند شد که حین نشر مستقیم کانال تلویزیونی ماهواره ی ، از وی پرسیدند که آیا حاضر است به اتهام ژورنالستان در جرم توهین به وی ادامه دهد.

وزیر در جواب گفت: حاضر هست، هر کسی که از قانون سرکشی کند، او را حبس نماید، حتی اگر او محمد "ص" پیغمبر خدا هم باشد. اما بعداً عاجل اضافه نمود که امید وار هست، خداوند او را حتماً می بخشد، اما این حذرخواهی، به وی کمک نکرد و بلاخره از مقام اش برطرف شد.

عده زیاد از کاربران انترنت خواستار برکناری او شدند. علما دین دانشگاه الازهر مصر نیز علیه صحبت های وی واکنش جدی نشان داده گفتند: "هر کسی که در گفتگو ها شرکت می ورزند، باید به پیامبر خدا احترام بگذارند. حتی غیر قصدی هم نباید پیغمبر اسلام تحت تحقیر کسی قرار گیرد".

وزیر عدلیه مصر، قبلاً نیز صحبت های جدی در ارتباط اسلامگرا نموده بود، باری گفت که باید در مقابل هر سرباز کشته شده مصری، خون ده ها هزار عضو اخوان المسلمین یه زمین برریزد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала