وزارت امور خارجه روسیه اصول همکاری با اتحادیه اروپا را بررسی می کند

© Sputnik / Maksim Blinovوزارت امور خارجه روسیه
وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش آژانس خبری" اینترفاکس" با اشاره به یک منبع نزدیک به ارگانهای دیپلماتیک، وزارت امور خارجه روسیه اصول همکاری با کشورهای عضو اتحادیه اروپا را بررسی می کند.

به گفته وزارت امور خارجه روسیه، " ما با تمام بخش های موجود کشور که با کشورهای اتحادیه اورپا در عرصه همکاری های مختلف در ارتباط هستند که شامل 18 سکتور گفتگو و هر بخش آن گروه های خود را دارند، گفتگو می کنیم و نظر آنها را در مورد اینکه آیا آنها علاقمند همکاری هستند یا خیر" گفتگو می کنیم.. یکی از دیپلمات های این کشور بر این باور است که دیگر امکان حفظ پلان های کاری سابق غیرممکن است، چرا که کشورهای عضو اتحادیه اروپا خود را طرف پیشرو میدانند و می توانند به همکاران روسی خود دستور دهند که چی کاری را باید انجام دهند و چی کاری را نمی توانند، انجام دهند. به گفته وی، روسیه هیچ نیازی به چنین تجارت و همکاری ندارد.

وزارت خارجه روسیه گفت: فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طرح همکاری و تجارت که برخی از کشورهای اتحادیه اروپا علاقمند همکاری با ما می باشند، به ما ارائه کرده است. اما ما این طرح را ارزیابی کرده و به نکاتی که مورد علاقمندی ما قرار گیرد، جواب مثب می دهیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала