کانکور دولتی طبق شریعت اسلام: کانال RT اسناد را نشر نموده است که از چگونگی نظم و مقررات زندگی در قلمرو داعش حکایت میکند

© REUTERS / Dado Ruvicیک تایید دیگر بر همکاری نفتی داعش با ترکیه
یک تایید دیگر بر همکاری نفتی داعش با ترکیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسناد بدست آمده ، که در کانال راشا تودی نشر شده است، از وضع اسیران داعش و ساختمان داخلی دولت اسلامی موسوم به "داعش" حکایت می نماید.

اسناد فوق الذکر حین تعرض کرُد ها بر داعش بدست جزتام های دفاع خودی کرُد ها رسید که بعداً آنرا به خبرنگار راشا تودی دادند که با ایشان سفر کاری داشت.

آنوقت چند تن داعش ترکی, عربستانی و سایر کشور ها اسیر کرُد ها شدند و آنها در مورد مقرراات زندگی در داخل جامعه داعشی حکایت کردند که فعالیت این سازمان تروریستی در اکثر کشور ها منجمله روسیه ممنوع میباشد.

سفر به ترکیه نه برای سیاحت

اسیران ترکی گفتند که آنها از طریق ترکیه داخل قلمرو تحت کنترول داعش شدند که به ممانعت مقامات و کارمندان سرحدی ترکی روبرو نگردیدند.

یک تن ار اسیران داعشی میگوید که قوماندانش به او امر کرد، «در صورت که من محاصره و یا مجروح  شوم، به ترکیه فرار کند ».

کرُد ها برای به اثبات رساندند که تروریستها میتوانند بدون کدام ممانعت آزادانه سرحد ترکیه را عبور کنند، یک پاکت بزرگ پاسپورت های خارجی کشور های ترکیه، لیبیا، تونس، بحرین، قزاقستان و حتی روسیه را نشان دادند. در تصویر RT پاسپورتهای باشندگان ولایات ساراتووا ، والگاگراد و داغستان معلوم میشود که پاسپورتهای مردها و زنان میباشد. در تمام پاسپورت ها دیده میشود که سفر به ترکیه نموده اند.

یک دلیل دیگر، عکس های شبه نظامیان داعش نیز به دست نیرو های کردی افتاده است. در یکی از عکس ها، شبه نظامی داعش با لباس ملکی در جاده های استامبول مشاهده میشود که در عکس دیگری با لباس تروریستی مسلح در سوریه گشت و گذار دارد.

وقتیکه داوطلب داخل قلمرو سوریه می شود، باید به داعش ورقه عرض کند و تمام هویت و نصب، نمبر پاسپورت و غیره را بنویسد. به طور مثال به دست سربازان کرُد، اوراق یک تروریست ملیت ازبک افتاده است که بادو طفل و همسراش با داعش پیوسته هست.

تبلیغات ایدالوژیکی

داعش از طفولیت بین اطفال تیوری خود را تبلیغ میکند. اسناد و ئلایل اثباته آن نیز نخست به دست سربازان کرُدی و سپس به دست خبر نگار روسیRT  افتاده است.

از جمله یکی هم اوراق امتعان معلمین مکاتب داعش میباشد. تروریستها معلمین را در مسلکی بودن شان آزمایش میکنند که تا چه حد مقررات شریعت را میدانند و آیا میتوانند آنرا درس بدهند.

بطور مثال، در این راهنمود چنین سوال وجود دارد: «چطور باید در مقابل کسی عمل کرد که  حین سربریدن، جلاد داعشی را تمسخر میکند؟». جواب درست: تمسخر کننده- کافر هست. زیرا او با تمخسر به جلاد، اسلام را توهین میکند.

سوال دوم: "چطور باید در مقابل کسی عمل کرد که اهل نصارا را حین که در خانه اش محاصره است، به او غذا و آب میدهد؟ جواب درست آن، تا حد کمی خائن است. زیرا او رفیق خود را از خداوند خود زیاد تر دوست دارد».

چنین سوال هم وجود دارد: «دموکراسی، یعنی چه؟ شحص که از دموکراسی صحبت میکند,  باید چه نوع جزا ببیند؟ ».

جالب این است که این سوالات از خود نمرات هم دارد که برای معلمین داده میشود. دانستن شریعت حین امتعان دولتی ضروری است د رمقابل نام هر معلم، نه تنها نمره، بلکه توصیه نامه هم داده میشود که به اساس آن می تواند به شاکردان نزدیک شده درس بدهد  و یا دوباره امتعان بدهد.

زبان روسی به مثابه زبان کاری

هویدا است اتباع مناطق آسیای میانه و روسیه، بین خود به زبان روسی صحبت میکنند. زیرا اکثر آنها زبان عربی را نمی دانند که در تصاویر ویدیوئی RT باشندگان چیچین  در مناطق ازاد شده شداد مشاهده میگردند. در دیوار اپارتمانها به زبان روسی اشعار جهائی تحریر گردیده است که با خط بسیار زیبا نوشته شده است.

در دیوار نوشته شده: "هیچ روحی نمی میرد، مگر که رضا خدا باشد".

در اسناد که کرُد ها بدست اورد اند، راهنمود های تبلیغاتی هم به زبان روسی وجود دارد. مثلاً در مورد اعمال که مسلمانان نباید انجام دهند: " زندگی در کشور کافرها و امتناع از زندگی کردن در کشور اسلامی 3) سیاحت در کشور های غیر اسلامی برای عیاشی 6) استفاده از کرئنولوژی آنها 7) شرکت در جشن های کافران و تبریک گفتن آن". میتوان نام گرفت

جزا- جریمه، اما میتوان آنرا جبران کرد

یک دسته دیگر اسناد ها- متشکل از سجل و سوانح محبوسین، اعدامیان و اداره جرایم خفیفه میباشد که جزأ آن جریمه است. از لابلای اسناد معلوم میشود که یکی از اعدامی ها جوان، به جرم قتل خاله اش، اعدام گردیده است.

به تعقیب آن لیست اقارب مجرمین داعش در این اسناد وجود دارد که در مقابل پول متهمین خود را خریده اند.

خلاصه مردم محل که تحت تاثیر داعش قرار داشتند، خود را آزاد حس نمیکردند. بطور مثال برای سفر از یک منطقه به منطقه دیگر، باید به اداره محل ورقه عرض میکرد و اجازه اداره میگرفت. در یکی از اوراق عرض مهر شده داعش، یک مرد مینویسد که نمیتواند تنها زندگی کند، زیرا بسیار پیر شده است و از مقامات داعش درخواست نموده است تا به او اجازه نقل مکان به ناحیه همسایه را بدهد، زیرا در انجا دختر جوانش با فرزن خود در آنجا زندگی میکند، تا دخترش از او مواظبت کند.

یک مرد دیگر که میخواست برای 3 روز غرض کار به معدن نفت ناحیه دیگر برود، نیز مجبور شد از داعش اجازه بگیرد.

در کانال دتلویریونی RT خبر داند که در نتیجه فعالیت در شمال سوریه، کانال تلویریونی راشا تودی فلم مستند را تهیه می نماید که بعد از یک ماه به نشر خواهد رسید

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала