امریکا میتواند در سال 2017 تولید «تفنگچه های – سمارت فون» آغاز کند

© Fotolia / theyokПуля и пистолет
Пуля и пистолет - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت تولید کننده سلاح های قابل حمل مخفی در ایالت مینسوتا امریکا تولید بهترین سلاح مستور را آغاز کرده است. این تفنگچه به شکل سمارت فون نه تنها توجه دوستداران سلاح ناریه، بلکه افراد علاقمندان دفاع از خود را به خود جلب کرده است.کریک چلبرگ، سازنده این مدل در مصاحبه با شبکه تلویزیونی RT اصل کار تفنگچه شبیه سمارت فون را نشان داد.

کریک چلبرگ، سازنده تفنگچه Ideal Conceal به معنای "مستوریت ایدیال"می گوید:" این تفنگچه به سمارت فون شباهت دارد، ولی اگر آنرا باز کنی به تفنگچه جیبی مبدل میگردد که مرمی در آن از بالا گذاشته میشود. اگر پنهان کردم آن لازم باشد، دوباره به تیلفون سمارت فون شباهت پیدا میکند. وقتیکه استفاده از این تفنگچه لازم نباشد، آنرا می توان در جیب گذاشت".
جیمزباند حتماً از این تفنگچه بسیار سبک وزن با دومیل دارای کالیبر 9 در 17 میلی متر می پسندید. از ان می توان به سرعت استفاده کرد و همچنین می توان برای بالا بردن دقت شلیک در آن نشانه گیر لیزری نصب نمود.
این مدل در نتیجه مشخصات فنی و ظاهر خود هواداران زیادی پیدا کرده است. باید خاطرنشان ساخت، اگرچه تفنگچه جدید بسیار شبیه سمارت فون است، از آخرین مدل این تیلفون سمارت فون دو برابر ارزان تر است.
در عین حال، همه از اختراع جدید خیلی خوشحال نیستند. ده ها نفر از مردم در اینترنت ابراز نارضایتی کرده و معتقدند که چنین سلاح برای امنیت عامه بسار خطرناک است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала