مردان فاحشه مصری

© Sputnikمردان خودفروش مصری
مردان خودفروش مصری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرایه مردان خود فروش برای چند روز ارزان تمام میشود

شهر « جیزه» در  حومه قاهره  فرقی با شهرهای دیگر مصر ندارد:  محله های مسکونی ، مغازه ها، مکاتب، ادارات، مردم و موترها…  اما درست در نیمه شب، وقتی شهر  در خواب آرام فرو میرود،  ناگهان یکی از جاده ها جان می گیرد.

محله «  الدوقی» ناگهان با زنان بدکاره پر می شود. اما نه آنها، بلکه مردان جوان خوش هیکل جلب توجه می کنند که در نظر اول زیبا اندام و محافظ به نظر می رسند. اما آنها محافظ نیستند، بلکه خودفروشی هستند.

در مصر مردان خودفروش را «  مردان شب» می نامند. « سپوتنیک» سعی کرد بفهمد چرا این مردان خوش هیکل  به جای کار شایسته  تن به خود میفروشند.

 درس حقوق خواندم اما پایان چیز دیگری بود.

 موحی یکی از این مردان، به موتر تیز رفتار تکیه داده که در جاده پارک شده است، و به  دخترانی که در موترها از مقابل او رد می شوند نگاه می کند  تا بالاخره یکی از آنها او را برای یک شب انتخاب کند.  دهها مرد مثل موحی در آن محله  کشیک می کشند.

موحی رشته حقوق را به پایان رساند، اما نتوانست کاری مطابق با تخصص خود پیدا کند.  مدتی به عنوان نگهبان کار کرد، اما آن شرکت بسته شد و او دوباره بیکار شد. موحی گفت: «من با شخصی که در یکی از هوتل های قاهره کار می کرد آشنا شدم.  او مرا به عنوان  خدمتکار استخدام کرد.  در زمان کار، چندنفر از  زنان که در هوتل اقامت داشتند  از من خواستند شب را با آنها بگذرانم.  پولی که به من دادند برابر  حقوق یک ماه کار من بود.  به این ترتیب  کار خود را شروع کردم».

شرایط  مشتریان.

موحی  شرایط سختی در مقابل مشتریان خود قرار می دهد که آنها باید رعایت کنند.  نباید  به او مشروب، سیگار و موادمخدر تعارف کنند. «  زنان و دختران می توانند مشروب بخورند و سیگار بکشند.  اما حق ندارند مرا وادار به این کار بکنند.  یکبار با  یک دختر آمریکایی مشروب خوردم  ولی وقتی صبح از خواب بیدار شدم، فهمیدم مرا بازی داده است.  تمام پول های مرا دزدید.  این دختر را نتوانستم پیدا کنم، زیرا صبح زود به میدان هوائی رفت و به کشورش پرواز کرد.  متأسفانه این اشتباه تمام آماتورهاست».

عمده فروشی ارزان تر است

 به گفته موحی  قیمت خدمات وابسته به اوضاع  اقتصادی در کشور است.  مصر با بحران اقتصادی روبروست. «مردان شب»  مجبور می شوند « پرایس لیست» یا باصطلاح تخفیف تهیه کنند. آنها در ازای خدمات  شبانه 200 دالر  و برای 7 روز فقط 1000 دالر طلب می کنند.

چندی پیش موحی رکورد  جدید خود را شکست.  300 مشتری که اکثر آنها  از  کشورهای آمریکای شمالی، استرالیا و  خلیج فارس بودند. » آنها برای  ماجراجویی به این جا می آیند  و  بعضی از آنها برای  یک هفته چنان پول هنگفتی خرج می کنند  که با آن می شود خرج خانواده  نیازمند را برای مدت طولانی تأمین کرد. زنان  کشورهای سلطنتی  خلیج فارس هم مشتریان خوبی هستند.  زنان مصری عملا از خدمات ما استفاده نمی کنند ، گاهی از ما برای  « نمایش»  استفاده می کنند تا  در محضر دوست دخترهای خود خود نمائی کنند. قیمت این گردش  22 دالر است».

معاینات خودفروشان

 هم صحبت دیگر « سپوتنیک» ، « ممدوح»  پس از ختم تحصیل می خواست داکترشود و  حتی  تحصیلات عالی طب را داراست.  اما راه ساده  کسب درآمد وسوسه کننده بود». من 10 سال است که در این شته کار می کنم. شما نمی توانید شهروند کشوری را  پیدا کنید که از خدمات من استفاده نکرده باشد».

پلیس یا  اذیت می کند یا حمایت

پولیس نمی تواند نسبت به اینگونه شغل بی تفاوت باشد.  در جاده « مردان شب» موتر های پولیس دائم در حال گزمه است که  مردان خودفروش را وادار می کند  در مخفیگاه های خود پنهان شوند.

عمر 20 ساله که روزها محصل انستیتئت زراعت میباشد و شب ها ،جوان فاحشه  است، او گفت که پولیس فاحشه ها را پراکنده می کند و بطور موقت جاده ها را از وجود ما آزاد می کند.

از نقطه نظر قوانین مصر نمی توان  خودفروش ها را مجازات کرد. پولیس این را می داند.  پولیس می داند که  خودفروش ها نیز نمی خواهند  وقت خود را در زندان و بازپرسی و اینطور چیزها تلف کنند. به مجرد ظاهر شدن موتر پولیس، آنها فرار می کنند.   پولیس برای مدت کوتاهی جاده را از وجود آنها پاک می کند.

عمر گفت: « ما  همیشه از ظاهر شدن پولیس نگران میشویم. زیرا مشتری خود را از دست می دهیم».

مرد جوان گفت، بعضی از موترهای پ.لیس  در زمان  معین به گزمه می پردازند و بعضی  ها آنچه را که در جاده رخ می دهد، نادیده می گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала