بازدید پادشاه عربستان سعودی از ترکیه: 500 موتر میرسیدس و کمود شخصی

© Flickr / Ash Carterد سعودی عربستان پادشاه لپاره په واشنګټن کی میلمستون ته د سرو زرو فرنیچر راوړل شوی دی
د سعودی عربستان پادشاه لپاره په واشنګټن کی میلمستون ته د سرو زرو فرنیچر راوړل شوی دی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به ارتباط ورود سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی به انقره به دعوت رجب طیب ایردوغان رئیس جمهور ترکیه دفتر او 500 موتر Mercedes-Benz اجاره نموده و هوتل مجلل را ریزرف کرده است.

طوریکه رسانه ها خبر داد، پارکینگ زیرزمینی هوتل برای موترهای بدرقه کننده پادشاه کوچک ثابت شده است. یک عده موترها از استانبول و انتالیا آورده شده، چون تعداد لازم موترها در انقره وجود نداشت. هوتل لکس جدید که در منطقه مجلل انقره، در نزدیکی مقر ریاست جمهور ترکیه قرار دارد، در طول چند روز فقط در خدمت پادشاه و خدمه او قرار خواهد داشت. تمام اتاق های هوتل خریداری شده و رژیم خاص عبوری وضع شده است. برای زمامدار عربستان سعودی که در انقره از تاریخ 11 تا 13 اپریل اقامت خواهد داشت، 16 موتر بابری مواد غذایی، وسایل بستر و تشناب و حتی کمود شخصی آورده شده اند. پادشاه در طبقه جداگانه هوتل در بهترین اتاق ها زندگی خواهد کرد و خدمات او را خدمتگاران عمله او انجام میدهند.
در اعلامیه منتشره دفتر ریاست جمهور ترکیه خبر داده شده که در جریان بازدید مسایل مربوط به مناسبات دوجانبه و همچنان پرابلم های به مقیاس منطقوی و بین المللی مورد بحث قرار خواهند گرفت. همچنان خبر داده شده که پادشاه عربستان سعودی از تاریخ 14 — 15 اپریل در گردهمایی سازمان همکاری اسلامی در استانبول شرکت خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала