اداره فدرالی تحقیقات امریکا طفل هفت ماهه را در لست تروریستان مظنون شامل ساخته است

© Flickr / popculturegeek.comاداره فدرالی تحقیقات امریکا
اداره فدرالی تحقیقات امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به تعداد 18 نفر علیه مرکز تعقیب فعالیت های تروریستی FBI که لست اشخاصی مظنون به دخالت در تروریزم را تشکیل میدهد، عرایض داده اند.

منجمله معلوم شده که ادارات استخباراتی در چنین لست طفل هفت ماهه را شامل ساخته اند. در اسناد قضایی نام طفل تدقیق نشده است. هنگام تلاشی در میدان هوایی در تکت نشست در طیاره او تاپه با چهار حرف S زدند. این بدان معنی است که این شخص در لست اشخاصی مظنون به فعالیت های تروریستی شامل ساخته شده است. همه اشخاص شامل ساخته شده در این لست میگویند که آنها مورد توهین و تبعیض قرار گرفته اند.
یاسین کادورا یکی از شاملین لست معلومات داد:" در ابتدا ماموران خدمات امنیتی بسیار مهربان می باشند. ولی، وقتیکه او پاسپورت مرا سکان نمود، در روی پرده چیزی سرخ رونما شد. آنگاه برخورد او شدیداً تغییر کرد. در جناح چپ و راست من به تعداد چهار چهار پولیس بوجود آمدند. بعداً در جریان صبت به من، در اصل، مخبرشدن آنها در خارج پیشنهاد کردند. آنها می گفتند:" ما میدانیم که شما امریکایی درستکار هستید و برای کشور خود خوبی میخواهید". من سعی کردم به آنها توضیح دهم که من فقط محصل فقیر هستم و سعی میکنم در هیچ چیزی خود را درگیر نسازم. من فقط میخواهم توجه خود را بر تحصیل متمرکز سازم، کالج را تمام کنم و زندگی خود را ادامه دهم".
به بسیار آسانی میتوان در لست اشخاص مظنون به تروریزم قرار گرفت و حذف نام از این لست عملاً ناممکن است! در عین حال موجودیت نام شما در این لست بدان معنی است که شما با دقت زیاد تلاشی خواهید شد و مورد بازپرس قرار خواهید گرفت و شما با ممنوعیت پرواز و حتی گشودن حسابات بانکی بدون اطلاع قبلی مواجه شده میتوانید.
نوشته در شبکه های اجتماعی، حلقه معاشرت، محلات که شما از آنها دیدن می کنید و حتی برخورد شما — همه مورد ظن قرار گرفته میتوانند. در لست تروریستان بالقوه همین اکنون در حدود نیم میلیون نفر شامل می باشند.
وکلای مدافع عارضان قصد دارند، تا این لست غیرقانونی شناخته شود.
به سخنان وکیل مدافع حیدر عباس که با شورا در باره مناسبات امریکا — اسلام همکاری میکند و از عرایض علیه FBI حمایت می نماید، توجه شما را جلب میداریم.
عباس اعلام داشت:" ایالات متحده امریکا اقدامات تبعیضی اتخاذ میکنند که بصورت نامتناسب علیه باشندگان مسلمان بکار برده میشوند و بدینوسیله قانون اساسی کشور را نقض میکنند. در سال 2014 محکمه ایالت اوریگون برای اولین بار فیصله مهم اتخاذ کر که اصل تشکیل لست فدرالی مظنونین دخیل در تروریزم را مورد شک و تردید قرار داد. ولی این فیصله فقط به یکی از بخش های فرعی لست عظیم — «لست اشخاصی که به آنها پرواز نمودن ممنوع شده» مربوط میشد. عریضه دسته جمعی ما به نمایندگی از شورا در باره مناسبات امریکا — اسلام در ایالت میشیگان علیه لست فدرالی بطور کل داده شده است. ممنوعیت بر پروازها، افتتاح حسابات بانکی یا کار با بگاژ در میدان های هوایی، انجام تلاشی ها و بازپرسی های طولانی در سرحد — چیزهای اند که ما مخالف آنیم که به معنی شامل ساختن نام شما در لست فدرالی می باشد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала