پوتین: روسیه نسبت به کشورهای دیگر برتری های آشکار رقابتی دارد

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور ولادیمیر پوتین
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه، باوجود موجودیت مشکلات، در برابر کشورهای دیگر برتری های آشکار رقابتی دارد و به روسیه حالا جریان مهاجرت مشاهده میشود. این مطلب را رئیس جمهور ولادیمیر پوتین اعلام داشته است.

پوتین در مصاحبه با سرگی بریلیوف متصدی برنامه «اخبار در روز شنبه»، ضمن تبصره بر سوال دختر از لیتوانیا که در تومسک تحصیل میکند و در خط گفتگوی مستقیم حضور داشت، گفت:" روسیه تغییر میکند، اروپا تغییر میکند، تمام جهان تغییر میکند. ما پرابلم های زیادی داریم، ولی برتری های آشکار رقابتی در برابر کشورهای دیگر نیز وجود دارند. زندگی این را نشان میدهد".
پوتین گفت که به اساس سرشماری جمیعت تقریباً در سال 1985 و در سال های 1990 در لیتوانیا بیش از سه ونیم میلیون نفر زندگی میکرد، ولی حالا این تعداد به اندازه یک سوم کمتر است.
رئیس جمهور روسیه گفت: وضع در لاتوییا هنوز هم بدتر است. وضع در استونیا اندکی بهتر می باشد. ولی مهاجرت از کشور بس بزرگ است.
رئیس جمهور ضمن صحبت راجع به روسیه به جریان مهاجرت و افزایش نفوس در روسیه اشاره نمود.
پوتین اظهار داشت:" در روسیه ما جریان مهاجرت مشاهده میکنیم. و طوریکه شما میدانید، دموگرافی خود ما، خدا را شکر، در جریان چند سال تحرک مثبت دارد. ولی از همینرو و برعلاوه مسایل دیگر، ما ممکن، توجه کمتری، ولی بازهم توجه دایمی به مکتب عالی ما مبذول میداریم. همین حمایت گرانتی که من در باره آن صحبت نمودم، از طریق چند جهت، محقیقین جوان را به ما جلب میکند. ما به این کار خوش هستیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала