اعلامیه وزارت امورداخله درپیوند به رویداد تروریستی امروز در کابل

عضو شوید
تاج محمد جاهد وزیر امور داخله جمهوری اسلامی افغانستان، حمله تروریستی امروز در کابل را که در آن ده ها تن از هموطنان ملکی ما شهید و زخمی شدند، جنایت علیه بشریت دانسته و آن را به شدید ترین الفاظ تقبیح و محکوم می نماید.

وزیر امور داخله، با اعتقاد به این که عاملین این حمله دشمنان سوگنده خورده مردم افغانستان بوده و عملکرد امروزی آنان نمونه ی آشکاری از جنایت جنگی و جنایت علیه انسانیت می باشد، تاکید می ورزد که در راستای رد یابی عاملان این حملات از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و برای آنان خواهان شدید ترین مجازات است.

تروریستان و حامیان آنان همواره در بیرون از فغانستان با شیوه های گوناگون تلاش کرده اند تا ثبات کشور ما را با راه اندازی حملات تروریستی تهدید نمایند، امروز هم با راه اندازی حمله تروریستی در کابل که منجر به شهادت ومجروحیت شماری از افراد بیگناه گردید، خواستند تا امنیت و آرامش مردم صلح دوست افغانستان را اخلال کنند.

وزیر امور داخله هم چنان گفت: حمله به اهداف ملکی و شهروندان عادی کشور که سرگرم کار و بار روزانه و پیدا کردن لقمه نانی برای خانواده های خود می باشند، نشان می دهد که گروه های تروریستی به ویژه طالبان ، در دشمنی با مردم افغانستان هیچ فرصتی را فروگذار نکرده و هیچ اصول اخلاقی را نمی شناسند.

وزیر امورداخله امور داخله، ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و استدعای صحت یابی به زخمیان رویداد های تروریستی امروز در کابل، از مردم متدین و صلح دوست افغانستان می خواهد تا با پولیس ملی کشور در راستای رد یابی تروریستان همکاری نموده و پولیس خویش را از موجودیت افراد مشکوک و تروریستان در محل آگاه سازند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала