دختران کوریای ما هیچگاه کیم جونگ این را تنها نخواهیم گذاشت

© REUTERS / KCNAکوریای شمالی
کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بعد از فرار 12 خدمه و منجران رستوران کوریای شمالی در چین به کوریای جنوبی همکاران آنها مجبور شدند به وطن برگردند و وفاداری شان را ثابت سازند.

بعد از فرار 12 خدمه به سیول همکاران آنها در پیونگ یانگ این سوگند وفادرای یاد کردند: "ما هیچگاه کیم جونگ این را تنها نخواهیم گذاشت".
بعد از فرار 12 خدمه و منجران رستوران کوریای شمالی در چین به کوریای جنوبی همکاران آنها مجبور شدند به وطن برگردند و وفاداری شان را ثابت سازند. در ملاقات با ژورنالیستان غربی هفت دختر گریه کنان می گفتند که فراریان آنها را بازی دادند و برای آنها زندگی در سیول «بسیار آسان نخواهد بود».
دختران 20 ساله که در یک رستوران کوریای شمالی در چین کار می کردند — یکی از اتباع بسیار مطمئن کوریای شمالی می باشند. آنها به خانواده های خوب تعلق دارند و برای کار در خارج برگزیده شده بودند. از همینرو در باره وفاداری آنها به مفکوره چوچخی، ایدیولوژی رسمی جمهوری دموکراتیک کوریا، شکی وجود نداشت. در گزارش تلویزیون CNN که در تاریخ 21 اپریل منتشر شده، توضیح شده که وظیفه آنه کمایی نمودن اسعار برای کوریای شمالی بود.
دختران کوریایی تا اوایل اپریل در رستوران کوریای شمالی که در شهر نینبو در ایالت چژیتزیان در جنوب چین قرار دارد، کار می کردند. حالا رستوران بسته شده و زندگی کارمندان آن فوق العاده دشوار گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала