تیم فوتبال «میلان» میتواند به چین تعلق گیرد

© Getty Images / Claudio Villa بازیکن کلوپ فوتبال میلان
بازیکن کلوپ فوتبال میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علامت کلوپ فوتبال جهانی - «میلان» میتواند به صاحب چینایی تعلق گیرد. پارتل انتیرنیتی «فوتبال – ایتالیا» خبر داد که در روز دوشنبه، مورخ 25 اپریل، سیلوی بیرلوسکونی صاحب کلوپ باید به جانب چینایی راجع به آمادگی جهت آغاز مذاکرات اختصاصی راجع به فروش مجموعه سهام پاسخ دهد.

بی تایچاوبول میلیاردر تایلندی خریداری کلوپ ایتالوی را در نظر داشت. ولی او نتوانست 70% سهام کلوپ «میلان» را بطور کامل خریداری کند. فقط بخش پول را پرداخت و تفاوت به شکل قرضه باقی ماند. و کلوپ که با دوران خوبی روبرو نمی باشد، به پول جهت انکشاف نیاز دارد.
اوضاع را میتواند فروش «میلان» به سرمایه گذار چینایی نجات دهد. خریداری احتمالی روبین لی بنیانگذار و رئیس شورای مدیران سیستم جستجوی چینایی Baidu می باشد. روبین لی میانجی ایتالوی — امریکایی به بیرلوسکونی فروش 70% سهام «میلان» در بدل 700 میلیون یورو پیشنهاد میکند. دینیس ودووین تحلیلگر روسی فوتبال عقیده دارد که خریداری «میلان» در حال حاضر — سرمایه گذاری در علامت تجارتی می باشد.
دینیس ودووین میگوید:"من چندی قبل از مقر «میلان» دیدن نمودم و موزیم نو را دیدم، جای که تمام تاریخ کلوپ به نمایش گذاشته شده است. روشن است که دفتر در منطقه نو تجارتی شهر میلان در پهلوی مرکز نمایشگاهی، این نیز یک نوع ویترین خاص برای آن می باشد، تا توجه را بخود جلب کند، تا به جوایز نگاه کنند و بدانند که این کلوپ با عنعنات بزرگ می باشد. کلوپ چندین بار مسابقات جام قهرمانی و مسابقات قهرمانی ایتالیا برده است. باکی ندارد که کلوپ حالا در نقش های پیشتاز قرار ندارد و در مسابقات قهرمانی ایتالیا مقام ششم را احراز میکند، باوجود این همه، این عنعنه و تعداد زیادی دوستداران می باشد. آنها پشت پیروزی ها دق شده اند. اگر پیروزیها وجود نداشته باشند، پس چه چیز میتواند کمک کند؟ طوریکه معلوم میشود، فقط پول کمک کرده میتواند".
سیلوی بیرلوسکونی رئیس کلوپ اعتراف کرده که نمی توانست «میلان» را بفروشد، ولی فقط طوریکه، تا کلوپ تاریخ پرافتخار خود را در دستان مطمئن ادامه دهد. آرزوی دیگر رئیس «میلان» — حفظ 30% سهام برای دخترش باربرا می باشد. کارشناس دینیس ودووین تفهیم نمود که شرکای چینایی نسبت به این با احترام برخورد میکنند و علت آن از این قرار است:"دختر بیرلوسکونی پیوسته خاطرنشان می سازد که بازار آسیایی، منجمله، چین — اولویت «میلان» است. و کلوپ قصد دارد در این جهت انکشاف نماید و به این ترتیب، دوستداران نو پیدا کند. چین بازار دورنمایی شمرده میشود و پول در لحظه کنونی فقط در آنجا وجود دارد. بازار چین — این تلویزیون، این فروش سوغات های مختلف و این جمیعت بسیار زیاد می باشد. بی مورد نیست که «میلان» در این اواخر فعالانه به محبوبیت فوتبال در چین مساعدت میکند".
تشبثات چینایی بصورت فعالانه در فوتبال اروپایی سرمایه گذاری میکند. کمپنی چینایی Ledus رسماً حق امتیاز کلوپ فوتبال دیویژن دوم «سوشو» خریداری کرده است. چینایان سهام را در کلوپ های اسپانوی «اتلیتیکو» و «اسپانیول» و کهنترین کلوپ «سلاوییا» چکی بدست اورده اند. کلوپ هالندی «آدو دین هاگ» به یکی از کمپنی های چینایی تعلق دارد. سرمایه گذاران از پیکن به کلوپ «هیریووین» چشم دوخته و در بدل آن 35 میلیون یورو پیشنهاد کرده است.
کلوپ «میلان» از این نقطه نظر میتواند به مارک بسیار مشهور و گرانبها مبدل گردد.


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала