بى برنامه گى مقامات افغانستان

© Sputnik / Artem Kreminskyکاسا
کاسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اقای کوهستانی این عمل را بى خبرى و بى برنامه گى تيكه داران کشور نامیده

جاوید کوهستانی آگاه در امور سیاسی در مورد بی خبری برنامه اكثريت سياست مداران ما از بى برنامه گى سياسى بدنبال حوادث مى روند بجاي اينكه حادثه ساز باشند و مضحك تر اين است كه سياست زده هاى خارج شده از رده قدرت كه چه بى شرمانه در پى مشروعيت بخشيدن تقلبات گسترده انتخابات بودند ، اكنون از تعصب و تعبيض حرف مى زنند ، چه درد ناك براى غنى گلو پاره كردند و حافظه تاريخى شان را انگاه يخزده بود ، داغتر از اش براى حاكميت رياستى كمپاين كردند ، چقدر بى حافظه شديم و مهم اينكه!
وی میگوید: "پلان انتقال برق از اسياى ميانه به پاكستان و توزيع مقدار ان در مسير در همان حكومت كرزى ٢٠١٣ نهايى شد و مهم تر اين كه از پايان سال ٢٠١٣ تا هم اكنون كار در مسير سالنگ ، جبل السراج ، كاپيساه و الى تگاب سروبى ادامه داشت, پايه ها كاملاً تكميل گرديده سب استيشن ساخته شد، اما رهبران و نماينده گان حال اگاه شدند.
اقای کوهستانی این عمل را بى خبرى و بى برنامه گى تيكه داران کشور نامیده و می گوید که آنها مانند ساير پروژه شريك كار نبودند ندانستند و حال به جمع معترضين و مردم پيوستن و اعلاميه هاى متواتر براى فريب و بازى افكار عمومى راه اندخته اند ، مگر چشم و گوش نداشتيد و نمى ديديد و چرا ؟ درين مدت خاموش بوديد، مردم اگر خبر نبودند بسيار مهم نبود شما تيكه داران چرا بى خبر مانديد ، اميد مردم بار ديگر اعصا گم نكنند و با فشار و فرياد حق طلبانه از طريق جوانان اگاه و بيدار به اين مهم دست يا زند.
قابل ذکر است که پروژه کاسا یکهزار یکی از پروژه های بزرگ منطقه یی آسیای مرکزی به شمار میرود که انرژی برق مازاد قرغزستان و تاجکستان را با انتقال ۱۲۵۰ کیلومتر لین ولتاژ بلند به افغانستان و پاکستان انتقال میدهد که افغانستان سالانه معادل ۴۵ ملیون دالر از ترانزیت این پروژه به سمت پاکستان عاید باید بدست بیاورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала