دكتر ولایتی با رئیس جمهور و اراکین بلندرتبه سوریه دیدار و گفتگو كرد

© AP Photo / Ebrahim Norooziدكتر ولایتی با رئیس جمهور و اراکین بلندرتبه سوریه دیدار و گفتگو كرد
دكتر ولایتی با رئیس جمهور و اراکین بلندرتبه سوریه دیدار و گفتگو كرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دكتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه دیدار های خود در سوریه با رییس جمهور، نخست وزیر و وزیر خارجه با منشی شورای عالی امنیت ملی این كشور دیدار كرد. در این باره آژانس «ایرنا» خبر داده است.

مشاور مقام معظم رهبری پس از دیدارهای صبح روز شنبه 18 ماه حمل، به دیدار علی مملوك منشی شورای عالی امنیت ملی سوریه رفت و در خصوص موضوعات منطقه و تحولات میدانی بحث و تبادل نظر كرد.
از جزییات این دیدار خبری در اختیار رسانه ها قرار داده نشده است.
دكتر ولایتی روز جمعه 17 حمل به منظور دیدار با مقامات عالی سوریه از لبنان وارد دمشق شد.
وی امروز (شنبه) با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه نیز دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و همكاری های دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در این دیدار بشار اسد ضمن خوش آمدگویی گفت كه از رهبر معظم انقلاب، ملت و دولت ایران برای حمایت هایی كه از ملت و دولت سوریه می كنند، سپاسگزارم.
رئیس جمهوری سوریه با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله برعلیه ایران گفت: ما پایداری مردم ایران را در جنگ تحمیلی فراموش نمی كنیم.
وی افزود: رهبری، ملت ودولت ایران ازتمام امكان خود برای مبارزه ومقابله با تروریستان، جریان های افراطی وتكفیری در بالاترین سطح بهره گرفته اند و به پیروزی در برابر این گروهك ها بسیار امیدواریم و بدین وسیله سپاس فراوان خود را از رهبری، دولت و ملت ایران اعلام می كنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала