در روسیه طیاره بدون پیلوت برای حمل مسافران ساخته خواهد شد

© Sputnik / Evgeny Biyatov Беспилотный вертолет TD220 VTOL на международной авиационно-космической выставке Dubai Airshow-2015
Беспилотный вертолет TD220 VTOL на международной авиационно-космической выставке Dubai Airshow-2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه توسعه فن آوری ملی AeroNet روی طیاره بدون پیلوت که نیاز به میدان هوایی ندارد بر اساس طرح "SerVert SV5B" شرکت "Aviaton" کار میکند، که وظیفه تاکسی مسافربری بدون پیلوت را انجام میدهد.

روزنامه "ایزوستیا" به نقل از اوتاندیل حاجا پرودزی مدیر شرکت " Aviaton " می نویسد: "پرواز های اولیه بدون مسافر انجام خواهد گرفت و پس از چند پرواز آزمایشی می توان به عنوان یک تاکسی مسافربری هوایی بدون پیلوت استفاده کرد. این طیاره بدون پیلوت را "تاکسی پرنده" نیز می نامند. این تاکسی پرنده پیلوت نیاز ندارد و تمام پروازهایش از زمین توسط اپراتورها برنامه ریزی و کنترول می شود.
او افزود که برای ساخت اولین نمونه آزمایشی پرواز حدود 1.5 میلیارد ربل ضرورت است که 70 در صد آن را شرکت AeroNet
تمویل می کند.
نشریه از سخنان سرگئی ژوکوف رهبر تیم AeroNet می نویسد: "پروژه " SerVert " تاکسی های پرنده نظر به شرایط فعلی ترافیک یک پروژه موفق خواهد بود چرا که این تاکسی پرنده نیاز به میدان هوایی هم ندارد و تقاضا زیاد خواهد بود".
احتمالا ارزش طیاره های بدون پیلوت در مراحل اول تولید از 700،000 $ تا به $ 1 میلیون متغیر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала