نقره بر ضد مرض سرطان

© Fotolia / Stockdevilپیوند سر
پیوند سر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والیری سپریدونوف انجنیر روسی و اولین نامزد پیوند سر راجع به خواص حیرت انگیز نقره در مبارزه با امراض سرطانی معلومات میدهد. او معتقد است که پیوند سر به بدن نو فقط در صورت مفهوم دارد، وقتیکه همه شیوه های دیگر معالجه و ادامه حیات به انسان کمک نمی کنند.

بطور مثال، در صورتیکه، اگر دانه های سرطانی تقریباً تمام بدن را صدمه رسانده باشد و به دوکتوران وقت بسیار کم برای نجات مریض باقی گذاشته باشد. ولی تشخیص قبلی اهمیت درجه یک دارد.
همه ساله به اثر امراض سرطانی در روسیه 300 هزار نفر جان میدهند. تثبیت مرض طی دو سال به اندازه 50% افزایش یافته است. در عین حال، اگر مرض سرطان در مرحله اولی — دومی تثبیت میشود، پس در 70% موارد مرض موفقانه معالجه شده میتواند. عمده تاً برای معالجه شیوه معالجه کیمیاوی استفاده میشود. میتودهای الترناتیف نیز وجود دارند.
گریگوری ستیپانوف و الکساندر ایتالیانتیسف دانشمندان روسی شیوه را با استفاده از یون های نقره طرح نموده اند. اثرات بیوشیمیایی آنها بر حجرات سرطانی به از بین رفتن دانه ها بدون عملیات مساعدت میکنند. نقره امکان حفظ ارگان صدمه دیده و فعالیت وظیفوی آن را فراهم میکند و در عین حال این شیوه معالجه را با شیوه های دیگر علاج برای تقویت عمل معالجی میتوان توام ساخت. برعلاوه این، نقره بر سیستم مصوونیت بدن اثرات منفی بجا نمی گذارد.
از نقطه نظر تخنیکی همه چیز بسیار ساده است: پیوند خاص با لایه نازک نقره در رگ های دوران خون در عرصه جابجا می گردد که به حجرات سرطانی مصاب شده است. بعداً به آن چارج مثبت برق داده میشود که حرکت یون های نقره را فعالتر می سازد که به رگ خون ترشح میگردند و یکجا با خون به دانه سرطانی وارد میشوند.
این شیوه همین اکنون در حیوانات استفاده میشود و تجارب موفقانه پایان یافته اند. برای کار چنین آله ساده ترین بطری ضرورت است که قابلیت تحرک مریض مبتلا به مرض سرطان را دشوار نمی سازد.
باوجود موفقیت تجارب بالای حیوانات، دانشمندان اعتراف میکنند که شیوه آنها به اکمال بعدی نیاز دارد. ساختمان پیوند آزمایش خواهد شد و در صورت لزوم در چند مرحله تکمیل خواهد شد. دانشمندان، منجمله، میخواهند مساله دورساختن لین های برق هنگام معالجه مرض سرطان و بعد از معالجه حل کنند. برای این کار دانشمندان در پیوند سیستم خاص بدون سیم دادن برق بکار می برند که از طریق آن جریان برق به پیوند از منبع قابل حمل خارجی وارد خواهد شد.
پیوند نو نقره یی میتواند به مردم نه تنها در علاج امراض سرطانی، بلکه در صورت اوستیومیلیت مزمن اطراف سفلی، ارتوسکلیروز و ارتریت کمک خواهد کرد. به پیوند سر ضرورت بوجود نخواهد آمد!

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала