چگونه شبه نظامیان داعش کمک های طبی بدست آوردند: بخش جدید سندها از مخالفان

© Photo / ArşivEren Erdem
Eren Erdem - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرمین اردم، معاون حزب جمهوری خواه خلق، مجموعه ای جدید از سندهای را ارائه کرده است که روابط بین شبه نظامیان گروه تروریستی "دولت اسلامی" و مقامات ترکیه را تایید می کند. آنها همچنان با جنگجوی به نام الهام بالی ارتباط دارند.

در سندهای ارائه شده صحبت های بالی با دیگر افراد ثبت شده است. در یکی از صحبت ها یک نفر از مراقبت های طبی که برای مریض ارائه شده است صحبت می کند و در دیگری صحبت در مورد قطع عضو یکی از جنگجویان می باشد و در دیگری او در باره 40 هزار دالر با کسی بحث می کند.

در کل صحبت در باره پول چندین بار ضبط شده آمده است. هم صحبت بالی به او خاطر نشان می کند که کمک های طبی بیشتر از آن پول که او به آنها داده است ارائه شده است. در صحبتی دیگری که بالی با ارکیک دارد ارکیک خاطر نشان می کند که او 48 هزار دالر را به 35 دالر تخفیف داده و 11 هزار دالر دیگر از بالی میخواهد به خاطر نان و سقف که برای آنها درست کرده است. به اساس سندهای ارائه شده توسط آرمین اردم نشان میدهد که ارکیک میخواهد به بالی ثابت کند که بیشتر از آنچه قرار داد بسته بودند پول برای جنگجویان مصرف شده است. بالی هم اصرار میورزد و میگوید ما قبلا در این باره قرار داد بسته بودیم و مقدار پول همان 40 هزار دالر تعیین شده است.

در همین حال دولت ترکیه این اتهامات اردم را رد می کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала